Przetargi.pl
Wywóz odpadów komunalnych niesegregowanych oraz ustabilizowanego osadu ściekowego

Zakład Gospodarki Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 83-220 Skórcz, ul. Spacerowa 13
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 5824649 , fax. 0-58 5824649
  • Data zamieszczenia: 2010-01-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Miejskiej
    ul. Spacerowa 13 13
    83-220 Skórcz, woj. pomorskie
    tel. 0-58 5824649, fax. 0-58 5824649
    REGON: 19052938000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz odpadów komunalnych niesegregowanych oraz ustabilizowanego osadu ściekowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wywóz odpadów komunalnych niesegregowanych w ilości ok 1300 Mg rocznie Wywóz ustabilizowanego osadu ściekowego w ilości ok 500 Mg rocznie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 22 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych: 1)- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) -posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub -przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia . Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składające się na ofertę: 1. Formularz ofertowy według załączonego druku -załączniki nr 1i2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ. 4.decyzję odpowiedniego organu administracyjnego na transport odpadów będących przedmiotem zamówienia z terenu Gminy Miejskiej Skórcz . 5. decyzję właściwego organu administracyjnego na prowadzenie odzysku lub(i) unieszkodliwianie we własnej instalacji , bądź umowa z podmiotem posiadającym instalacje do unieszkodliwiania odpadów 6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organy - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7. Akceptacja projektu umowy - załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgmskorcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach