Przetargi.pl
Wywóz odpadów komunalnych i wielkogabarytowych wraz z dzierżawą pojemników z terenu Gminy Świerklaniec.

Gminny Ośrodek Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 42-622 Świerklaniec, ul. Parkowa 30
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2844330 , fax. 032 2844490
  • Data zamieszczenia: 2009-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Rekreacji
    ul. Parkowa 30 30
    42-622 Świerklaniec, woj. śląskie
    tel. 032 2844330, fax. 032 2844490
    REGON: 27107562800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.palackawalera.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz odpadów komunalnych i wielkogabarytowych wraz z dzierżawą pojemników z terenu Gminy Świerklaniec.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych i wielkogabarytowych wraz z dzierżawą pojemników z terenu Gminy Świerklaniec. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ. 3.3. Zamawiający nie wyraża zgody na udział podwykonawców w realizacji zamówienia. 3.4. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych w skali miesiąca wraz z dzierżawą kontenerów KP-7 o pojemności 7m3 , kontenerów UKL5 o pojemności 5m3 oraz pojemników pojemności 1100 litrów, pojemników SM 240 - o pojemności 240litrów, pojemników SM 120 - o pojemności 120 litrów, pojemniki na szkło i plastiki usytuowanych w następujących sołectwach : Przewidywane ilości wywozów kontenerów i pojemników w skali miesiąca. 1. ŚWIERKLANIEC - HOTEL PAŁAC KAWALERA Lp Lokalizacja Rodzaj pojemników Ilość pojemników Częstotliwość Opróżniania 01. Pałac Kawalera Kp 7 1 5 w ciągu miesiąca 02. Ogrodnictwo Kp 7 2 5 w ciągu miesiąca 2.SOŁECTWA ORZECH, ŚWIERKLANIEC, NAKŁO ŚLĄSKIE, NOWE CHECHŁO - NIECZYSTOŚCI STAŁE I BUDYNKI KOMUNALNE Lp Lokalizacja Rodzaj pojemników Ilość pojemników Częstotliwość Opróżniania I ŚWIERKLANIEC 1. Ul. Parkowa 34 Kubeł SM 120 10 2 w ciągu miesiąca 2. Ul. Oświęcimska 21 Kubeł SM 120 8 2 w ciągu miesiąca 3. Ul. Plebiscytowa 6 SM 240- 4 2 w ciągu miesiąca 4. Ul. Plebiscytowa 7 SM 240- 2 2 w ciągu miesiąca 5. Ul. Plebiscytowa 8 Kubeł SM 120 5 2 w ciągu miesiąca 6. Ul. Górna 33 Kubeł SM 120- 2 2 w ciągu miesiąca 7. Ul. Oświęcimska 7 Kubeł SM 120 1 2 w ciągu miesiąca II NOWE CHECHŁO 1. Ul. Powstańców 10 Kubeł SM 120 5 2 w ciągu miesiąca 2. Ul. Leśna 3 Kubeł SM 120 1 2 w ciągu miesiąca II ORZECH 1. Ul. Brzechwy 8a Kubeł SM 120 2 2 w ciągu miesiąca 2. Ul. SZKOLNA 17A Kubeł SM 120 6 2 w ciągu miesiąca 3. Ul. Wieczorków 41Kubeł SM 120 1 2 w ciągu miesiąca 4. Ul. Wieczorków (boisko sportowe) Kubeł SM 1100 1 2 w ciągu miesiąca IV NAKŁO ŚĄSKIE 1. Ul. Gówna 20 Kubeł SM 120 1 2 w ciągu miesiąca 2. Ul. Gówna 52 Kubeł SM 1100 1 2 w ciągu miesiąca 3. Ul. Gówna 54 Kubeł SM 1100 1 2 w ciągu miesiąca 4. Ul. Gówna 62 Kubeł SM 120 4 2 w ciągu miesiąca 5. Ul. Gówna 85a Kubeł SM 120 4 2 w ciągu miesiąca 6. Ul. Gówna 5 Kubeł SM 1100 1 2 w ciągu miesiąca 7. Ul. Gówna 7 Kubeł SM 1100 1 2 w ciągu miesiąca 8. Ul. Sportowców 1 Kubeł SM 120 1 2 w ciągu miesiąca 9. Ul. Dworcowa 59 Kubeł SM 120 5 2 w ciągu miesiąca 10. Ul. Wapienna 3 Kubeł SM 120 4 2 w ciągu miesiąca 11. Ul. Wapienna 5 Kubeł SM 120 1 2 w ciągu miesiąca 12. Cmentarz komunalny Ul. Cmentarna kontener KP7 2 3 w ciągu miesiąca 13. Ul. Sportowców 1 SM 240 1 (od wiosny do jesieni) 2 w ciągu miesiąca 3.SOŁECTWA ORZECH, ŚWIERKLANIEC, NAKŁO ŚLĄSKIE, NOWE CHECHŁO Lp Lokalizacja Rodzaj pojemników Ilość pojemników Częstotliwość Opróżniania I ORZECH 1. Ul. Wieczorków (obok OSP) Szkło+plastik 1 2 w ciągu miesiąca 2. Ul. Szkolna Nakielska Szkło+plastik 2 2 w ciągu miesiąca 3. Ul. Boczna Szkło+plastik 1 2 w ciągu miesiąca 4. Ul. Wieczorków Bytomskiej Szkło+plastik 2 2 w ciągu miesiąca II ŚWIERKLANIEC 1. Ul. Oświęcimska (boisko) Szkło+plastik 2 2 w ciągu miesiąca 2. Ul. K. Miarki (sklep) Szkło+plastik 2 2 w ciągu miesiąca 3. Ul. Kościelna (sklep) Szkło+plastik 2 2 w ciągu miesiąca 4. Ul. Plebiscytowa Szkło+plastik 1 2 w ciągu miesiąca 5. Ul. Romantyczna (obok lasu) Szkło+plastik 2 2 w ciągu miesiąca 6. Ul. Stawowa (na b. Stawie) Szkło+plastik 2 2 w ciągu miesiąca 7. Ul. Radzionkowska Szkło+plastik 1 2 w ciągu miesiąca III NAKŁO ŚLĄSKIE 1. Ul. Główna (sala gimn.) Szkło+plastik 2 2 w ciągu miesiąca 2. Ul. Główna (GOK) Szkło+plastik 2 2 w ciągu miesiąca 3. Ul. Chopina (skwer) Szkło+plastik 1 2 w ciągu miesiąca 4. Ul. Dworcowa Tysiąclecie Szkło+plastik 2 2 w ciągu miesiąca 5. Ul. Dzierżonia (obok boiska) Szkło+plastik 2 2 w ciągu miesiąca 6. Ul. Główna 7 (Komis) plastik 1 2 w ciągu miesiąca IV NOWE CHECHŁO 1. Ul. Lasowicka Szkło+plastik 1 2 w ciągu miesiąca 2. Ul. Leśna (boisko sport.) Szkło+plastik 2 2 w ciągu miesiąca 4.ZALEW NAKŁO_- CHECHŁO (obowiązuje od 01.06.2010- 31.08.2010) Lp Lokalizacja Rodzaj pojemników Ilość pojemników Częstotliwość Opróżniania 01. Pole namiotowe Kubeł SM 1100 4 szt. 8 w ciągu miesiąca 02. Pole namiotowe Kp 7 1 szt. 8 w ciągu miesiąca 03. WOPR Kubeł SM 1100 1 szt. 8 w ciągu miesiąca 04. Live Kubeł SM 1100 1 szt. 8 w ciągu miesiąca 05. Marco Polo - Jaźwiński Kubeł SM 1100 2 szt. 8 w ciągu miesiąca 06. Gofry przed wys.napięciem - Nawrot Kubeł SM 1100 1 szt. 8 w ciągu miesiąca 07. Malaga Kubeł SM 1100 1 szt. 8 w ciągu miesiąca 08. TAMA - (BOSMAN) Kubeł SM 1100 1 szt. 8 w ciągu miesiąca 09. Skibniewski UKL 5 1 szt. 8 w ciągu miesiąca 10. TADEUSZ Kubeł SM 1100 1 szt. 8 w ciągu miesiąca 11. ZBÓJ- Hattwich Kubeł SM 1100 2 szt. 8 w ciągu miesiąca 12. Pole namiotowe II Kubeł SM 1100 2 szt. 8 w ciągu miesiąca 13. Parking betonowy UKL 5 1 szt. 8 w ciągu miesiąca 14. Parking - Miasteczko Kubeł SM 1100 1szt. 8 w ciągu miesiąca 15. Koło Bobrka Kubeł SM 1100 1 szt. 8 w ciągu miesiąca 16. Manager Pol Kubeł SM 1100 2 szt. 8 w ciągu miesiąca 17. Miasteczko Górka - początek górki od strony lasu Kp 7 1 szt. 8 w ciągu miesiąca 18. Cypel Kp 7 1 szt. 8 w ciągu miesiąca 19. Koral plaża UKL 5 1 szt. 8 w ciągu miesiąca 20. Elektrociepłownia UKL 5 1 szt. 8 w ciągu miesiąca 21. Wojskowe Zakłady mechaniczne - za Rybaczówką Kubeł SM 1100 2 szt. 8 w ciągu miesiąca Uwaga: Ilość kontenerów i pojemników w czasie trwania umowy może ulec zmianie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 901113000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 6.1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.). Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów wchodzących w skład oferty. 6.2. Spełniają i przyjmują warunki określone w niniejszej SIWZ oraz załączonym wzorze umowy. 6.3. Posiadają koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Spełnianie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonych w ofercie właściwych dokumentów. 6.4. Zrealizowali w ostatnich trzech latach a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę wywozu nieczystości stałych, której wartość wynosi co najmniej 150 tyś. zł. brutto. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 7.1.6 SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 6.5. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oferta musi zawierać następujące dokumenty: 7.1.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ. 7.1.2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 7.1.3. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez oferenta warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ. 7.1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.1.5. Wskazanie pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie (jeśli dotyczy wykonawcy). 7.1.6. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług, odpowiadających swoim rodzajem usługom będącym przedmiotem niniejszego zamówienia, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca musi wykazać, że wykonał, co najmniej jedną usługę wywozu nieczystości stałych, której wartość wynosi co najmniej 150 tyś. zł. brutto. 7.1.7. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia 7.1.8. Aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów w ramach ustawy o odpadach z dn. 27.04.2001 r. 7.1.9 Decyzja na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w ramach ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach lub aktualna umowa na składowanie odpadów z dn. 13.09.1996 r. 7.1.10. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7.2. Dokumenty wymienione w pozycjach: 7.1.4 - 7.1.10 można składać również w formie kserokopii potwierdzonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (np. zapis: za zgodność z oryginałem opatrzony podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy). 7.3. W przypadku dokumentów wymienionych w poz. 7.1.3, 7.1.4, 7.1.6 - 7.1.10Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli w ofercie ww. dokumentów lub złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 7.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 7.5. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty. Omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny zostaną poprawione wg zasad określonych w art. 88 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.palackawalera.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach