Przetargi.pl
Wywóz odpadów komunalnych i innych nieczystości z terenów Gminy Zawadzkie

Burmistrz Zawadzkiego ogłasza przetarg

  • Adres: 47-120 Zawadzkie, ul. Dębowa 13
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4616551 , fax. 077 4616552
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Zawadzkiego
    ul. Dębowa 13 13
    47-120 Zawadzkie, woj. opolskie
    tel. 077 4616551, fax. 077 4616552
    REGON: 00053108000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawadzkie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz odpadów komunalnych i innych nieczystości z terenów Gminy Zawadzkie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu odpadów komunalnych i innych nieczystości z terenów Gminy Zawadzkie tzn.: 1. z niżej wymienionych pojemników wraz z wywozem nieczystości na składowisko odpadów: a)o pojemności 1100 l zlokalizowanych w okolicy -Urzędu Miejskiego w Zawadzkiem - jeden pojemnik -Park Miejski - 1 pojemnik -Cmentarza w Zawadzkiem - sześć pojemników -Cmentarza w Żędowicach- trzy pojemniki -Cmentarza w Kielczy- trzy pojemniki -Zabytkowego cmentarza w Kielczy- trzy pojemniki -Targowiska miejskiego w Zawadzkiem- trzy pojemniki -OSP Zawadzkie- jeden pojemnik b)o pojemności 120 l z terenu: -OSP Żędowice- jeden pojemnik c)o pojemności 240 l z terenu: -OSP Kielcza - jeden pojemnik -Dworca PKP/PKS- jeden pojemnik -Była poczekalnia autobusowa - jeden pojemnik 2. Opróżnianie ze śmieci koszy (210 szt.): ulicznych, w parku miejskim, przy cmentarzu oraz przy przystankach autobusowych na terenie Gminy wraz z wywozem nieczystości na składowisko odpadów. W ramach usługi Wykonawca zobowiązuje się do pozbierania nieczystości znajdujących się przy koszach oraz uporządkowania obszaru, na którym znajdują się wiaty przystankowe. 3. Usuwania nieczystości stałych (gruz, materiały budowlane, deski, połamane konary, opony, części metalowe, tworzywa sztuczne, szkło, butelki, itp.) z dróg i innych wskazanych terenów, których właścicielem jest Gmina. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W ramach usługi wykonawca zobowiązany będzie zabezpieczyć pojemniki przeznaczone na gromadzenie odpadów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu 1. Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku, o którym mowa w pkt. 2., wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dot. spółek cywilnych, konsorcjum itp.). 4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków Oferta musi zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, które winny być podpisane przez oferenta lub jego zastępcę, a o których mowa w pkt. 6 SIWZ. Oferta powinna być napisana w języku polskim. Oferta musi spełnić wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, Zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia określone w punkcie 6 niniejszej SIWZ , na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego z postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składający ofertę powinien załączyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.Wykonawca składający ofertę winien załączyć wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ; 2.Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art.24 ust.1 pkt.1-10, ust.2 pkt.1-4) - zał. nr 2 do SIWZ; 3.Na potwierdzenie spełniania warunków wynikających ze złożonego oświadczenia należy dołączyć następujące dokumenty: 3.1.aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten ma stwierdzać aktualny stan prawny Wykonawcy, zakres jego działalności potwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych; 3.2. potencjał techniczny - posiadany sprzęt specjalistyczny - zał. nr 3 zawiera minimalną ilość sprzętu jaki Wykonawca musi posiadać do udziału w postępowaniu; 3.3. wykaz zadań o podobnym zakresie do przedmiotu zamówienia, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , sporządzony wg wzoru stanowiącego zał. nr 4 , przy czym co najmniej 2 realizacje potwierdzone referencjami 4.W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie dokumenty określone w niniejszych warunkach składają wszyscy wykonawcy; 5.Wykonawcy występujący wspólnie załączą do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy, 6.Dokumenty, o których mowa powyżej winny być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty nie wymagane niniejszą specyfikacją nie będą przez Zamawiającego oceniane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zawadzkie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach