Przetargi.pl
Wywóz niesegregowanych odpadów komunalnych z obiektów Politechniki Warszawskiej Szkoły Nauk Technicznych i Społecznych w Płocku przy ul.: Łukasiewicza 17, Jachowicza 2/4, Jachowicza 20,7 czerwca 1991roku nr 3 oraz Dobrzyńskiej 5

Politechnika Warszawska, Szkoła Nauk Technicznych i Społecznych ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Łukasiewicza 17
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2626254, 3672135 , fax. 024 3672225
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Warszawska, Szkoła Nauk Technicznych i Społecznych
    ul. Łukasiewicza 17 17
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 2626254, 3672135, fax. 024 3672225
    REGON: 00000155400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.plock.pl, www.pw.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz niesegregowanych odpadów komunalnych z obiektów Politechniki Warszawskiej Szkoły Nauk Technicznych i Społecznych w Płocku przy ul.: Łukasiewicza 17, Jachowicza 2/4, Jachowicza 20,7 czerwca 1991roku nr 3 oraz Dobrzyńskiej 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wywozie niesegregowanych odpadów komunalnych z następujących obiektów PW SzNTiS w Płocku: Adres -Rodzaj pojemnika -Ilość pojemników -Częstotliwość odbioru. Łukasiewicza 17 -*KP -szt.2 -Na telefon (2 x w miesiącu). 7 czerwca 1991r. nr 3 -**SM 1100- szt.1- Na telefon (2 x w miesiącu). Jachowicza 2/4 -**SM 1100- szt.3 -Na telefon (4 - 5 x w miesiącu). Jachowicza 20 -**SM 1100 -szt.1 -Na telefon (2 x miesiącu). Dobrzyńska 5 -**SM 1100- szt.2- Codziennie. gdzie: * Zadanie 1- pojemniki KP, ** Zadanie 2- pojemniki SM 1100. Okres realizacji usługi od 01.01.2010r. do 31.12.2010r. Pojemniki w/w ilościach i rodzaju dostarcza Wykonawca. Szacunkowe ilości wywozu pojemników: rodzaj pojemnika - Szacunkowa liczba wywozu pojemników w ciągu roku: KP-55 szt., SM 1100 - 920 szt. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta może być złożona na: -całość zamówienia (pojemniki KP i pojemniki SM 1100) -część I (tylko pojemniki KP) -cześć II (tylko pojemniki SM 1100)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905120009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki. Sposób dokonywania oceny warunków - spełnia-nie spełnia. 1. Warunki ogólne. 1.1. Wykonawca powinien spełniać wymogi, o których mowa w art. 22. ust. 1 ustawy Pzp. 2. Warunki szczegółowe. Podwykonawstwo. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. W przypadku wykonywania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom. Uwaga: Wykonawca, który wskaże w ofercie Podwykonawców, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy przedłożyć dokument, o którym mowa w punkcie 20.1.a. SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt III.2)1., Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 1.2. Zezwolenia/decyzji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych, określonych w pkt III.2)2., Wykonawcy winni przedłożyć informację na temat Podwykonawców (Podwykonawcy) przy udziale, których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2)2. 2.1. Pisemne zobowiązanie Podwykonawcy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1.3. i 1.4. składa odpowiedni dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: a). nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. oraz b). nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa w pkt. 3. a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa w pkt. 3. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego dokumentu zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty określone w pkt. 3. winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Oświadczenia i dokumenty sporządzone w języku obcym należy przedstawić wraz z ich tłumaczeniem na język polski. Dokumenty urzędowe sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Wszystkie pozostałe dokumenty muszą być złożone w języku polskim. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik. 7. Wspólne ubieganie się o zamówienie: 7.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7.2. Oryginał /odpis pełnomocnictwa musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców. 7.3. Przed podpisaniem umowy na realizację przedmiotu zamówienia (w przypadku wybrania oferty wspólnej) Zamawiający będzie żądał umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.(pkt.20.1.b. SIWZ). 7.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia określone w punkcie 1.3., 1.4. - składa każdy z Wykonawców oddzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pw.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach