Przetargi.pl
Wywóz nieczystości z terenów i obiektów będących własnością Gminy Biskupiec

Gmina Biskupiec ogłasza przetarg

  • Adres: 11-300 Biskupiec, al. Niepodległości 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 7150110 , fax. 89 7152437
  • Data zamieszczenia: 2012-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biskupiec
    al. Niepodległości 2 2
    11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 7150110, fax. 89 7152437
    REGON: 00068779300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biskupiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz nieczystości z terenów i obiektów będących własnością Gminy Biskupiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wywóz nieczystości stałych i płynnych z terenów i obiektów będących własnością Gminy Biskupiec w ilościach zgodnych z zestawieniem podanym w dokumencie - zestawienie ilości - załączniku 5 do SIWZ oraz zgodnie ze specyfikacją podaną w dokumencie Zestawienie miejsc, harmonogram i pojemności. 2. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) dostarczenia przez Wykonawcę Zamawiającemu pojemników i ustawienia ich we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, 2) wywozu nieczystości stałych z pojemników i ich zagospodarowania, 3) wymiany lub naprawy uszkodzonych pojemników będących własnością Wykonawcy na każde zgłoszenie Zamawiającego, 4) niezwłocznego uzupełnienia pojemników w przypadku ich kradzieży lub zaginięcia, 5) oczyszczania miejsca zaśmieconego przy załadunku nieczystości stałych, 6) wywozu przedmiotów wielkogabarytowych oraz tzw. luzów tj. nieczystości stałych leżących wokół pojemników i ich zagospodarowanie, 7) okresowo przynajmniej 1 raz w kwartale do mycia i przeprowadzania dezynfekcji pojemników, a w okresie letnim po stwierdzeniu takiej konieczności, 8) wywozu nieczystości płynnych i ich zagospodarowania, 9) zabezpieczenia na czas obowiązywania umowy pojemników do selektywnej zbiórki odpadów, 10) odbioru i zagospodarowania odpadów z selektywnej zbiórki odpadów, 11) dostarczenia kontenerów na odpady zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego na każdorazowe wezwanie Zamawiającego, 12) wywozu nieczystości powstałych z okazji imprez okazjonalnych, akcji specjalnych itp. organizowanych przez Gminę Biskupiec oraz w wyjątkowych sytuacjach na każdorazowe wezwanie Zamawiającego i ich zagospodarowania, oraz do wykonywania innych prac związanych z wywozem nieczystości zgodnie z przepisami określonymi w: Ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U z 2012 r, poz. 391) Ustawie o odpadach (Dz.U. z 2010r. Nr. 185, poz. 1243), Ustawie o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. 2005 nr 180 poz. 1495), Ustawie o bateriach i akumulatorach (Dz.U. 2009 nr 79 poz. 666), Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie zakresu i sposobu stosowania przepisów o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych do transportu odpadów niebezpiecznych (Dz. U. z 2002r. Nr. 236, poz. 1986), Uchwale nr XXXVI 261 06 Rady Miejskiej w Biskupcu z dnia 24 stycznia 2006r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Biskupiec, Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 14 marca 2012 r. w sprawie szczegółowego sposobu określania wymagań, jakie powinien spełnić przedsiębiorca ubiegających się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych (Dz. U. z 2012 r., poz. 299) 3. Wykonawca na zgłoszenie Zamawiającego przystąpi w nagłych przypadkach do wywozu i zagospodarowania odpadów na każdorazowe wezwanie Zamawiającego. 4. Wywóz nieczystości każdorazowo musi zostać potwierdzony przez sołtysa lub inną osobę wyznaczoną przez Zamawiającego. 5. Wywóz i zagospodarowanie nieczystości stałych dotyczy wszelkich prac w tym obszarze - zarówno wywozu nieczystości stałych z pojemników jak i z innych opakowań np. z worków. Wykonywanie działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia wymaga posiadania zezwolenia Burmistrza Biskupca, o którym mowa w art. 7 ust. 1 pkt 2 ustawy o utrzymywaniu porządku i czystości w gminach (Dz. U z 2012r, poz. 391) w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych oraz wymaga posiadania wpisu Burmistrza Biskupca do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych, o którym mowa w art. 9c ustawy o utrzymywaniu porządku i czystości w gminach (Dz. U z 2012r, poz. 391). Przedsiębiorcy, którzy posiadają zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych mogą wykonywać działalność w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych bez wpisu do rejestru działalności regulowanej w okresie do dnia 31.12.2012r. na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2011.152.897). Podane ilości w dokumencie - zestawienie ilości - załączniku 5 do SIWZ, są ilościami szacowanymi przewidywanymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami wyszczególnionymi ww. dokumencie. Podane miejsca ustawienia i pojemności pojemników są przewidywane. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamiany miejsca ustawienia pojemnika lub zmianę pojemności pojemników w ramach wyszczególnionych pojemności na inne niż wymienione w załączniku do SIWZ p.n. Zestawienie miejsc, harmonogram i pojemności na co Wykonawca wyraża zgodę. Podane ilości imprez okazjonalnych, akcji specjalnych itp. są ilościami przewidywanymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości imprez na co Wykonawca wyraża zgodę. Szacowane, przewidywane ilości na okres realizacji zamówienia: Eksploatacja pojemnika SM 110L szt 870 Eksploatacja pojemnika SM 1100L szt 94 Wywóz nieczystości stałych m3 1915,58 Eksploatacja pojemnika SM 240L szt 20 Eksploatacja pojemnika KP 7 szt 24 Wywóz nieczystości płynnych m3 20 Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 4 500,00 zł brutto (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100 złotych) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, wskazanego w SIWZ. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.4)). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego tj. Bank Pocztowy S.A. placówka w Biskupcu 76 1320 1104 3132 3622 2000 0003. 5.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać: Wywóz nieczystości z terenów i obiektów będących własnością Gminy Biskupiec. W pozostałych przypadkach (p.3.2.-3.5 niniejszego rozdziału) wymagane jest dostarczenie do dnia upływu składania ofert oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. 7.W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu (data i godzina) środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.biskupiec.pl/ogloszenia_przetargi.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach