Przetargi.pl
Wywóz nieczystości z KWP Katowice

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2002050 , fax. 032 2002060
  • Data zamieszczenia: 2011-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2002050, fax. 032 2002060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz nieczystości z KWP Katowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia jest Wywóz odpadów komunalnych, odpadów segregowanych i rupieci z KWP w Katowicach, ul. Lompy 19, oraz z pozostałych obiektów administrowanych przez KWP Katowice w tym: 1. Wywóz nieczystości z obiektu ul. Lompy 19 Budynek C + Areszt Rodzaje pojemników: pojemnik 7000 l (KP - 7) - 1 szt. Częstotoliwość: codziennie (dni robocze) 2. Wywóz nieczystości z obiektu ul. Lompy 19 Budynek E Rodzaje pojemników: pojemnik 7000 l (KP - 7) - 1 szt. Częstotoliwość: na zgłoszenie telefoniczne 3. Wywóz nieczystości z obiektu budynek ul. Lompy 19 Budynek Stacji Obsługi Rodzaje pojemników: pojemnik 1100 l - 1 szt. Częstotoliwość: 1 raz w tygodniu (środa) 4. Wywóz nieczystości z obiektów przy ul. Koszarowej 17 Rodzaje pojemników: pojemnik 1100 l - 13 szt. Częstotoliwość: 2 razy w tygodniu (wtorek, czwartek) 5. Wywóz nieczystości z obiektu przy ul. Kilińskiego 25 Budynek Stacji Obsługi Rodzaje pojemników: pojemnik 1100 l - 4 szt. Częstotoliwość: 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) 6. Wywóz nieczystości z obiektu przy ul. Kochłowickiej Magazyny Rodzaje pojemników: pojemnik 1100 l - 3 szt. Częstotoliwość: 2 razy w miesiącu (druga i czwarta środa miesiąca) 7. Wywóz nieczystości z obiektu przy ul. Traktorzystów 27 Rodzaje pojemników: pojemnik 1100 l - 1 szt. Częstotoliwość: 2 razy w miesiącu (druga i czwarta, środa miesiąca) 8. Wywóz nieczystości z obiektu przy ul. Kościuszki 111 Rodzaje pojemników: pojemnik 1100 l - 1 szt. Częstotoliwość: 2 razy w miesiącu (druga i czwarta, środa miesiąca) 9. Wywóz nieczystości z obiektu ul. Lompy 19 budynek C Rodzaje pojemników: pojemnik 1100 l - 3 szt. (oznakowane: papier, szkło, plastik) Częstotoliwość: zgłoszenie telefoniczne 2 razy w miesiącu 10. Wywóz nieczystości z obiektu ul. Lompy 19 Budynek C Rodzaje pojemników: pojemnik 5,0 m. sześciennych na rupiecie - 1 szt. Częstotoliwość: zgłoszenie telefoniczne 2. W przypadku wykonywania zamówienia z udziałem podwykonawców , Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie na formularzu ofertowym wskazując jakie części zamówienia zostaną przekazane do wykonania podwykonawcom. W przypadku niezłożenia oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienia bez udziału podwykonawców. 3. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w umowie konsorcjum, zakres przedmiotu zamówienia (rzeczowo - finansowy) jaki będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach