Przetargi.pl
Wywóz nieczystości stałych z terenu Gminy Szemud

Gmina Szemud ogłasza przetarg

  • Adres: 84217 Szemud, ul. Kartuska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 764 428 , fax. 586 764 428
  • Data zamieszczenia: 2018-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szemud
    ul. Kartuska 13
    84217 Szemud, woj. pomorskie
    tel. 586 764 428, fax. 586 764 428
    REGON: 19167542200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szemud.pl/zamowienia-publiczne-i-inwestycje/zamowienia-publiczne/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz nieczystości stałych z terenu Gminy Szemud
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1 Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi w zakresie: wywozu nieczystości stałych odpadów zmieszanych, gromadzonych w pojemnikach (kontenerach) o poj.8m³, należących do Gminy Szemud wraz z uprzątnięciem przyległego terenu*. a) Zamawiający posiada obecnie 5 pojemników (kontenerów). Ilość pojemników może ulec zmianie w trakcie trwania umowy. b) Wywóz odbywać się będzie w miarę potrzeb na telefoniczne lub e-mailowe zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca odbierze w/w odpady w ciągu 3 dni od dokonania zgłoszenia. c) Miejsce ustawienia ww. pojemników (kontenerów) zostanie wskazane Wykonawcy po podpisaniu umowy. * Przez uprzątnięcie przyległego terenu należy rozumieć uprzątnięcie terenu wokół kontenera bądź pojemnika lub ich zespołu w promieniu do 10 m lub całego terenu ogrodzonego. 1.2 Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi w zakresie wywozu odpadów wstępnie posegregowanych - gromadzonych w pojemnikach na segregację tzw. piłkach o pojemności 1,5 m³ wraz z uprzątnięciem przyległego terenu*. a) Zestaw pojemników obejmuje oznakowane pojemniki na: szkło, metal i plastik. Gmina Szemud posiada obecnie 24 pojemniki. b) Wywóz odbywać się będzie w miarę potrzeb na telefoniczne lub e-mailowe zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca odbierze w/w odpady w ciągu 3 dni od dokonania zgłoszenia. c) Miejsce ustawienia ww. pojemników (kontenerów) zostanie wskazane Wykonawcy po podpisaniu umowy. Ilość pojemników może ulec zmianie w trakcie trwania umowy. * Przez uprzątnięcie przyległego terenu należy rozumieć uprzątnięcie terenu wokół kontenera bądź pojemnika lub ich zespołu w promieniu do 10 m lub całego terenu ogrodzonego. 1.3 Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi w zakresie wywozu odpadów różnych i nie segregowanych z nielegalnych wysypisk z terenu całej Gminy Szemud. a) Wywóz odbywać się będzie w miarę potrzeb na telefoniczne lub e - mailowe zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca odbierze w/w odpady w ciągu 3 dni od dokonania zgłoszenia. b) Przez nielegalne wysypiska należy rozumieć wywóz z miejsc porzucenia odpadów innych niż stałe miejsca postoju pojemników i z terenu w promieniu ponad 10 m od tego miejsca. 1.4 Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi w zakresie wywozu odpadów z placów zabaw oraz boisk w okresie od 1 kwietnia do 31 października każdego roku. a) Wywóz odbywać się będzie w miarę potrzeb na telefoniczne lub e-mailowe zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca odbierze w/w odpady w ciągu 3 dni od dokonania zgłoszenia. b) Wykaz placów zabaw i boisk Wykonawca otrzyma po podpisaniu umowy. Ilość pojemników może ulec zmianie w trakcie trwania umowy. 1.5 Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi w zakresie wywozu odpadów z koszy znajdujących się na przystankach autobusowych zlokalizowanych na terenie Gminy Szemud. a) Wywóz odbywać się będzie raz w tygodniu. b) Wykaz przystanków Wykonawca otrzyma po podpisaniu umowy. Ilość pojemników może ulec zmianie w trakcie trwania umowy. 1.6 Wykonawca zobowiązany jest do odbioru, transportu i utylizacji padłych zwierząt** i ich części z terenu Gminy Szemud. W ramach tej usługi Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia 24-godzinnej (również w dni świąteczne) gotowości do podjęcia interwencji. Uprzątnięcia padłych zwierząt lub ich części musi nastąpić niezwłocznie po zgłoszeniu przez zamawiającego, lecz nie później niż 6 godz. od zgłoszenia a) Zakres świadczonych usług będzie obejmował: 1) stałą gotowość do podjęcia interwencji, 2) dojazd do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 3) załadunek padłych zwierząt** lub ich części, 4) dezynfekcja miejsca zdarzenia, 5) transport odebranych padłych zwierząt lub ich części i przekazanie do utylizacji w zakładzie posiadającym zezwolenie na odbiór i unieszkodliwianie odpadów. b) Wywóz i utylizacja martwych zwierząt** i ich części odbywać się będzie w zależności od potrzeb (ilości zdarzeń) na telefoniczne lub e-mailowe zgłoszenie Zamawiającego. c) Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest do przedłożenia stosownych dokumentów świadczących o możliwości wykonywania przedmiotu usługi oraz informację o ilości pojazdów przystosowanych do przewozu padłych zwierząt. d) Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością i na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości usług oraz zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego. ** Dotyczy zwierząt gospodarskich, domowych, bezdomnych oraz dzikich, padłych na terenie Gminy Szemud. 1.7 Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi w zakresie wywozu odpadów z miejsc wyznaczonych do kąpieli funkcjonujących na terenie Gminy Szemud w roku 2018 od podpisania umowy do 31 sierpnia oraz w roku 2019 od 1 kwietnia do 31 października. a) Wywóz odbywać się będzie w miarę potrzeb na telefoniczne lub e-mailowe zgłoszenie Zamawiającego. b) Wykonawca odbierze w/w odpady najpóźniej następnego dnia roboczego od dokonania zgłoszenia. 1.8 Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenia wspólnie z Zamawiającym w każdym roku trwania umowy akcji edukacyjno – społecznych dotyczących ekologii i ochrony środowiska (Zapis ten dotyczy Wykonawcy, który w „Ofercie” stanowiącej zał. do SIWZ zaoferował zorganizowanie i przeprowadzenie z Zamawiającym akcji edukacyjno – społecznych dotyczących ekologii i ochrony środowiska) a) Akcje będą polegały na wspólnym promowaniu wraz za Zamawiającym działań ekologicznych i mających na celu ochronę środowiska. b) Obowiązkiem Wykonawcy będzie dostarczenie materiałów reklamowych (zgodnie z poniższym wykazem) promujących działania ekologiczne i mające na celu ochronę środowiska oraz ich dostarczenie w ciągu 14 dni od złożenia przez Zamawiającego zamówienia. c) Wzór materiałów reklamowych promujących działania ekologiczne i mające na celu ochronę środowiska podlega zatwierdzenie przez Zamawiającego. L.P. Nazwa Ilość 1. Smycze 500 szt. 2. Opaski odblaskowe i zawieszki odblaskowe 500 szt. 3. Magnesy na lodówkę 300 szt. 4. Naklejki, Broszury 500 szt. d) W przypadku nie dostarczenia przez Wykonawcę wskazanych w zestawieniu materiałów promujących akcję, Zamawiający zakupi te materiały, a kosztem zakupu obciąży Wykonawcę. 2. Sprawozdawczość Wykonawca jest zobowiązany, w ciągu 7 dni od dnia zakończenia danego miesiąca, złożyć sprawozdanie z wykonywanych usług. 3. Zagospodarowanie odpadów komunalnych Wykonawca zobowiązany jest do: a) Przekazywania nieczystości stałych do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, wynikającego z wojewódzkiego planu gospodarki odpadami komunalnymi, tj. Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) prowadzonej przez Zakład Zagospodarowania Odpadów „Eko Dolina” Sp. z o.o. w Łężycach. W przypadku awarii instalacji regionalnej, o której mowa powyżej, dopuszcza się skierowanie strumienia odpadów do RIPOK Szadółki. b) Przekazywania nieczystości stałych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 33 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 21) c) Prowadzenia kart ewidencji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa umowa - projekt stanowiąca załącznik 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na druku załączonym do niniejszej specyfikacji (zał. nr 3 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach