Przetargi.pl
Wywóz nieczystości stałych z terenu Gminy Raszyn. Utrzymanie czystości na przystankach autobusowych wraz z opróżnianiem koszy ulicznych zlokalizowanych w granicach Gminy Raszyn. Usuwanie zwłok bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Raszyn

Gmina Raszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7017770 , fax. 022 7017778
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Raszyn
    ul. Szkolna 2a 2a
    05-090 Raszyn, woj. mazowieckie
    tel. 022 7017770, fax. 022 7017778
    REGON: 00054663800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz nieczystości stałych z terenu Gminy Raszyn. Utrzymanie czystości na przystankach autobusowych wraz z opróżnianiem koszy ulicznych zlokalizowanych w granicach Gminy Raszyn. Usuwanie zwłok bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Raszyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. opróżnianie i wywóz nieczystości stałych z obiektów komunalnych Gminy Raszyn ( wg wykazu zamieszczonego w załączniku nr 1 do SIWZ) z częstotliwością: - 1 kontener o poj. 7m3 ( zakryty) - trzy razy w miesiącu ( co dziesięć dni każdego miesiąca), - 2 kontenery o poj. 7m3 ( odkryte) - dwa razy w tygodniu ( wtorek, czwartek) - teren Urzędu Gminy Raszyn, - 11 szt. pojemników o poj. 1 100l - jeden raz w tygodniu, - 2 szt. pojemników o poj. 1 100l - dwa razy w miesiącu - budynek komunalny przy ul. Niskiej 19 i Al. Krakowskiej 57 w Raszynie, 2. sprzątanie i wywóz nieczystości stałych z 54 szt. przystanków autobusowych zlokalizowanych w granicach Gminy oraz ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskową - solną w okresie zimowym (wg wykazu zamieszczonego w załączniku nr 1) trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek). 3. opróżnianie 70 szt. koszy ulicznych wraz z wywozem nieczystości stałych ( wg wykazu zamieszczonego w załączniku nr 2) trzy razy w tygodniu ( poniedziałek, środa, piątek), 1. Wykonawca zobowiązany będzie do: - sprzątania śmieci przy koszach, w odległości 1 m od kosza 4. mycie 51 szt. wiat przystankowych ( wg wykazu zamieszczonego w załączniku nr 2) jeden raz w miesiącu ( w pierwszym tygodniu miesiąca) w okresie od 1 marca do 30 listopada w okresie trwania umowy, w pozostałych miesiącach ( od grudnia do końca lutego) na zlecenie Zamawiającego i przy występowaniu temperatur dodatnich. 1. Zakres prac obejmujących mycie wiat przystankowych : - mycie zewnętrznych oraz wewnętrznych ścian wiaty - usuwanie plakatów, ogłoszeń (z wyjątkiem urzędowych), napisów umieszczonych na przystankach oraz mycie pozostałości po kleju, farbach, tuszu itp. - mycie dachu - mycie gablot z rozkładami jazdy - mycie znaków przystankowych - mycie ławek dla pasażerów 5. zbieranie, transport i zapewnienie unieszkodliwienia zgodnie z obowiązującymi przepisami zwłok bezdomnych zwierząt lub ich części z miejsc wskazanych przez Zamawiającego - około 15 szt. zwłok zwierzęcych w okresie trwania umowy - usługę należy wykonać w ciągu 4 godz. od chwili zgłoszenia faksem przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655). 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału. 6.1 Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówieniach Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1, ust. 2 - zał. nr 2, 6.2 Dokumenty przewidziane w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. § 1ust. 1, 2 i 3 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.: 6.2.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert,- Zał. nr 3 UWAGA: Jeżeli Uczestnik postępowania ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa oświadczenia i dokumenty, celem potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, z uwzględnieniem zapisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 400 r. Dz. U. 71 poz. 645 ze zm. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Uczestnika postępowania. 6.2.2 aktualne zezwolenie Wójta Gminy Raszyn na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( podstawa prawna: ustawa z dnia 13 września 1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz. U. Nr 236 z 2005r, poz. 2008 z póź. zm.)- zał. nr 3.1, 6.2.3 aktualne zezwolenie na odbiór i transport odpadów- zał. nr 3.2 6.2.4 aktualną umowę ze składowiskiem odpadów na przekazywanie zebranych zanieczyszczeń- zał. nr 3.3. 6.3 wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o zamówienie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 (trzech) usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i Odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie- zał. nr 4 6.4 wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakim dysponuje Wykonawca- zał nr 5, tj: - samochód ciężarowy Hakowiec - co najmniej 2 szt. - samochód ciężarowy Śmieciarka - co najmniej 2 szt. - samochód transportowy do 1 t - co najmniej 1 szt. - kontenery poj. 7m3 - zakryte - co najmniej 3 szt. - kontenery poj. 7m3 - odkryte - co najmniej 5 szt. - pojemniki - poj. 1100 l - co najmniej 15 szt.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.raszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach