Przetargi.pl
Wywóz nieczystości stałych z posesji Oddziału ZUS w Słupsku oraz z podległych jednostek terenowych

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 8
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 8419406, 8419125 , fax. 59 8419406
  • Data zamieszczenia: 2010-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku
    Plac Zwycięstwa 8 8
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 8419406, 8419125, fax. 59 8419406
    REGON: 00001775600324
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz nieczystości stałych z posesji Oddziału ZUS w Słupsku oraz z podległych jednostek terenowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wywozu nieczystości stałych z posesji Oddziału ZUS w Słupsku oraz z podległych jednostek terenowych w oparciu o przepisy ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008r. Nr 25, poz. 150 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008 ze zm.), w ilościach szacunkowych oraz częściach: 1) Część I: Oddział ZUS Słupsk, Plac Zwycięstwa 8 - szacunkowo ilość około 450 m3 rocznie, 2) Część II: Inspektorat ZUS w Lęborku, ul. Bol. Krzywoustego 15, 84-300 Lębork- szacunkowo ilość około 35 m3 rocznie, 3) Część III: Inspektorat ZUS w Bytowie ul. Kościuszki 16,77-100 Bytów - szacunkowo ilość około 35 m3 rocznie, 4) Część IV: Inspektorat ZUS w Miastku, ul. Królowej Jadwigi 13, 77-200 Miastko - szacunkowo ilość około 15 m3 rocznie, 5) Część V: Inspektorat ZUS w Człuchowie ul. Jerzego z Dąbrowy 3,77-300 Człuchów- szacunkowo ilość około 40 m3 rocznie, 6) Część VI: Inspektorat ZUS w Chojnicach ul. Łużycka 20, 89-600 Chojnice- szacunkowo ilość około 60 m3 rocznie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905132008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach