Przetargi.pl
Wywóz nieczystości stałych z posesji nieruchomości zarządzanych przez TBS KARO Sp. z o.o. w Mrągowie

Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Karo" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 11-700 Mrągowo, ul. Kopernika 11
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7410600 , fax. 089 7417283
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Karo" Sp. z o.o.
    ul. Kopernika 11 11
    11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7410600, fax. 089 7417283
    REGON: 51089058800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.mragowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz nieczystości stałych z posesji nieruchomości zarządzanych przez TBS KARO Sp. z o.o. w Mrągowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wywóz nieczystości stałych z posesji nieruchomości zarządzanych przez TBS KARO Sp. z o.o. w Mrągowie. Zakres rzeczowy zamówienia: 1)Wydzierżawienie pojemników typu SM-110, SM-1100 i KP-7 na okres od 01.01.2010 r. do 31.12.2011 r., 2)Pojemniki dzierżawione przez cały okres trwania umowy mają być w bardzo dobrym stanie technicznym. Konserwacja, naprawy pojemników, malowanie, a w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia wymiana pojemników obciąża wykonawcę, 3)Ustawienie pojemników w miejscach i ilościach wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ (projekt umowy + załączniki), 4)Opróżnianie pojemników i wywóz nieczystości na wysypisko śmieci zgodnie z harmonogramem zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ (projekt umowy + załączniki), a także indywidualnymi zleceniami, 5)Utrzymanie porządku na terenie wokół pojemników przed i po ich opróżnieniu, 6)Wywóz ustawionych przy pojemnikach na nieczystości stałe starych mebli, pralek, lodówek, desek, choinek, gruzu, zużytych opon itp., 7)Okresowa dezynfekcja i mycie pojemników zgodnie z wymogami sanitarnymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 901213107
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.:1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5)akceptują i spełniają warunki zawarte w niniejszej specyfikacji, 6)wyrażą zgodę na zaproponowane w projekcie umowy (załącznik nr 3 do SIWZ) warunki realizacji zamówienia, 7)dostarczyli prawdziwe informacje istotne dla prowadzonego postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w punkcie 11 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane niżej wymienione dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii nie potwierdzonych notarialnie muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę na każdej stronie. 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 1 do oferty, 2. Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy. Punkt 6 formularza ofertowego, 3. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 2 do oferty, 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 3 do oferty (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem złożenia ofert; jeżeli dotyczy), 5. umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 4 do oferty (jeżeli dotyczy), 6. wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia stanowiącego własność wykonawcy lub z udokumentowaniem podstaw jego użytkowania w przypadku sprzętu nie stanowiącego własności wykonawcy. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 5 do oferty, 7. umowa z zarządcą wysypiska odpadów komunalnych na przyjmowanie nieczystości lub przyrzeczenie zawarcia takiej umowy Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 6 do oferty, 8. decyzja właściwego organu zezwalająca na świadczenie usług w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 7 do oferty. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty gospodarcze lub więcej podmiotów każdy wykonawca oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, a także musi spełniać wymogi oraz łączne warunki o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt. 1-4 ustawy Pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w wierszu 4 (aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) przedstawia dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraj pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.mragowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną