Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2002055 , fax. 032 2002060
- Data zamieszczenia: 2009-05-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
ul. J. Lompy 19 19
40-038 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 2002055, fax. 032 2002060
REGON: 27020829200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wywóz nieczystości stałych z Komisariatu Policji w Siewierzu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych z Komisariatu Policji w Siewierzu zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki formalne określone w art. 24 ustawy PZP musi spełniać każdy z członków konsorcjum. Jeśli jeden z nich nie spełnia choćby jednego warunku, całe konsorcjum będzie wykluczone z ubiegania się o zamówienie; b) spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy PZP. tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonaie zamówienia czyli: - posiadają w pełni sprawny sprzęt niezbędny do wykonania usługi oraz dysponują pojemnikami o pojemności 1,1 m?, - posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów stałych komunalnych z terenu miast, których złożona oferta dotyczy. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. Oferta wykonawcy, której treść nie będzie odpowiadać treści SIWZ zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ustawy PZP. Aktualność dokumentów składanych do oferty, a określonych w punkcie XI.A SIWZ Za aktualny zostanie uznany dokument, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jak również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, jeżeli istnienie określonych w nim okoliczności potwierdzone zostanie przez właściwy organ w wymaganym terminie. Adnotacja na zaświadczeniu z ewidencji działalności gospodarczej, dokonana przez właściwy organ, z której jednoznacznie będzie wynikać, że dane zawarte na zaświadczeniu są aktualne, spełnia wymóg zaświadczenia aktualnego. Przedłożona przez wykonawcę informacja o aktualności wpisu do ewidencji działalności gospodarczej zawierająca adnotację z nieczytelnym podpisem, bez możliwości jego identyfikacji, nie będzie spełniać wymagań określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 24 maja 2006r. nr 87 poz. 605). Powyższe ma odzwierciedlenie w wyroku Zespołu Arbitrów z 1 lutego 2005r. sygn. akt UZP/ZO/0-102/05.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy PZP, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ustawy PZP, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki. 4. Zezwolenie - Decyzje na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów stałych komunalnych z terenu miast, których złożona oferta dotyczy. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia* osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis znajdujący się w pkt. 5, odnoszący się do aktualności dokumentów, stosuje się odpowiednio. B. Inne oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i załączonym wzorem umowy oraz że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń, na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (o ile dotyczy). 3. Oświadczenie, że oferent posiada w bardzo dobrym stanie technicznym: kontenery o poj. 1,1 m? , oraz specjalistyczny sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielnie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub spółki cywilnej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slaska.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług w zakresie usuwania odpadów komunalnych z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania i magazynowania
Dodano: 2016-07-18 - Odbiór i zagospodarowanie nadwyżki odpadów biodegradowlanych w roku 2016
Dodano: 2016-07-08 - Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów
Dodano: 2016-07-04 - Świadczenie usług w zakresie usuwania odpadów komunalnych z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania i magazynowania
Dodano: 2016-07-01 - Odbiór odpadów - Kochcice
Dodano: 2016-06-22 - Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów z grupy 18 01 i o kodzie 15 02 03 dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej.
Dodano: 2016-06-15 - Wykonanie usługi polegającej na zebraniu, odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Węgierska Górka.
Dodano: 2016-06-13 - Odbiór odpadów do utylizacji
Dodano: 2016-06-09 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Wyry
Dodano: 2016-05-31 - Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie Gminy Krupski Młyn
Dodano: 2016-05-30