Przetargi.pl
Wywóz nieczystości stałych z budynków stanowiących własność i współwłasność gminy Środa Śląska oraz z placówek oświatowych szkół i przedszkoli na terenie gminy i miasta Środa Ślaska w roku 2010.

Gmina i Miasto Środa Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 55-300 Środa Śląska, Plac Wolności 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3173052 w. 52 , fax. 071 3173405
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Środa Śląska
    Plac Wolności 5 5
    55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3173052 w. 52, fax. 071 3173405
    REGON: 69291493227000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz nieczystości stałych z budynków stanowiących własność i współwłasność gminy Środa Śląska oraz z placówek oświatowych szkół i przedszkoli na terenie gminy i miasta Środa Ślaska w roku 2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1). Wywóz około 476,06 m3 śmieci miesięcznie, z czego 411,10 m3 zgromadzonych przy budynkach stanowiących własność i współwłasność gminy Środa Śląska i 53 m3 z terenu Placówek Oświatowych na terenie gminy Środa Ślaska w roku 2010 jak również 11,96 m3 śmieci z Urzędu Miejskiego 2.) Dostawę i wymianę pojemników kontenerów na własny koszt 3) Utrzymanie w czystości w miejscach gromadzenia odpadów stałych , dezynfekcje pojemników i kontenerów 4) Wywożenia odpadów na wysypisko , zgodnie z wykazami adresowymi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905132007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i oświadczenie o niepodleganiu wyłączeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), dotyczy to każdego z podmiotów. 2 Wykaz zrealizowanych oraz będących w trakcie realizacji prac w zakresie przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ). Dodatkowo (np. referencje) z ostatnich 3 lat z zakresu przedmiotu zamówienia, w tym 3 z zakresu wywozu nieczystości stałych i odpadów. Wszystkie pozycje w wykazie oraz załączone do nich dokumenty powinny dotyczyć zamówień o podobnej wielkości do przedmiotowego przetargu, tj. o wartości minimum 50% wartości oferty W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek mogą spełnić łącznie. 3. Podpisany załącznik SIWZ - wykaz pojemników na śmieci wraz wykazami adresowymi i częstotliwością wywozu oraz na terenie placówek oświatowych . 4. Oświadczenie o posiadaniu sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o dzielenie zamówienia, w/w warunek mogą spełnić łącznie. 5. Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Data wystawienia zaświadczenia - nie więcej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z podmiotów. 6. Zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 i pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych. Data wystawienia zaświadczenia - nie więcej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert, dotyczy wszystkich osób fizycznych, oraz wszystkich urzędujących członków władz osób prawnych będących wykonawcami W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie , dotyczy to każdego z podmiotów. 7. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie wywozu wszystkich nieczystości objętych niniejszym postępowaniem wraz z oświadczeniem Wykonawcy o posiadaniu aktualnej umowy ze składowiskiem i na odbiór nieczystości i odpadów.. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie warunek ten mogą spełniać łącznie. 8. Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Data wystawienia zaświadczenia - nie więcej niż 3 miesiące przed terminem wyznaczonym do składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z podmiotów. 9. Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Data wystawienia zaświadczenia - nie więcej niż 3 miesiące przed terminem wyznaczonym do składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z podmiotów. W przypadku spółki jawnej, wymagane jest zaświadczenie wystawione na spółkę, natomiast w przypadku spółki cywilnej, zaświadczenia wystawione na poszczególnych wspólników. 10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy dostarczy polisę OC na okres trwania umowy, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11. Oświadczenie o wniesieniu zabezpieczenia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.srodaslaska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach