Przetargi.pl
Wywóz nieczystości stałych w roku 2011 z obiektów administrowanych przez Urząd Miasta

Gmina Miasto Reda ogłasza przetarg

  • Adres: 84-240 Reda, ul. Pucka 9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6788023 , fax. 58 6783124
  • Data zamieszczenia: 2010-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Reda
    ul. Pucka 9 9
    84-240 Reda, woj. pomorskie
    tel. 58 6788023, fax. 58 6783124
    REGON: 19167516100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.reda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz nieczystości stałych w roku 2011 z obiektów administrowanych przez Urząd Miasta
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wywóz nieczystości stałych w roku 2011 z obiektów administrowanych przez Urząd Miasta w Redzie. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 90.51.32.00-8 usługi w zakresie wywozu odpadów Zakres usług: 5.1 Wywóz nieczystości stałych z pojemników 0,11 m3 z mieszkań komunalnych. 1) lokalizacja pojemników 0,11 m3 - określa załącznik nr 4 , częstotliwość wywozów: 1 x w tygodniu 2) szacunkowa ilość dla celów sporządzenia i złożenia oferty wynosi w roku 2011 około 51 szt. x 52 tygodnie 5.2 Wywóz nieczystości stałych z obiektów miejskich. 1) kontenery o pojemności 1m3 , 3m3 , 6m3 ,8 m3 2) lokalizację i pojemność określa załącznik nr 3, częstotliwość wywozu: a) dla lokalizacji cmentarzy i Urzędu Miejskiego w zależności od potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego b) dla lokalizacji ul. Leśnej 5 D, 1 x w tygodniu, c) dla lokalizacji ul. Ogrodowej 10 A, 2 x w miesiącu, d) dla lokalizacji Remizy Straży Pożarnej, 3 x w miesiącu, 3) szacunkowa ilość do celów sporządzenia i złożenia oferty wynosi w roku 2011 około: 36 szt. kontenerów 1 m3, 24 szt. kontenerów 3 m3 52 szt. kontenerów 6 m3 100 szt. kontenerów 8 m3 5.3 Wywóz śmieci segregowanych - wykonawca zapewni ustawienie i wywóz pojemników na śmieci segregowane tj. szkło i plastik w ilości 7 zestawów oraz 1 pojemnik na makulaturę dla lokalizacji: 1) cmentarz przy ul. Gniewowskiej, 3 zestawy szkło i plastik 2) cmentarz przy ul. Gdańskiej, 1 zestaw szkło i plastik 3) budynek komunalny przy ul. Leśnej 5D, 1 zestaw szkło i plastik 4) budynek komunalny przy ul. Puckiej 63, 1 zestaw szkło i plastik 5) budynek komunalny przy ul. Ogrodowej 2, 1 zestaw szkło i plastik 6) budynek Urzędu Miasta w Redzie, 1 pojemnik makulatura Częstotliwość wywozu - w zależności od składanych potrzeb przez Zamawiającego. Po zapełnieniu kontenera wykonawca niezwłocznie go wywiezie aby uniemożliwić gromadzenia śmieci wokół kontenera. Wszelkie podane wielkości zostały sporządzone dla szacunku wielkości i wartości zamówienia oraz dla potrzeb przygotowania oferty. Wykonawca, który zostanie wyłoniony w postępowaniu, każdorazowo do faktury załączy dokument potwierdzający faktyczny wywóz przez: - pracownika referatu organizacyjnego tut. Urzędu, dla lokalizacji Urzędu Miejskiego, - zarządcę cmentarzy przy ul. Gdańskiej i Gniewowskiej, - lokatora danego budynku komunalnego. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: 6.1 Wykonawca zapewni dezynfekcję okresową eksploatowanych kontenerów w okresach wysokich temperatur szczególnie latem, a także w miarę potrzeb w innych okresach. 6.2 Wykonawca zapewni porządek wokół kontenerów i pojemników. 6.3 Pojemniki o pojemności 0,11 m3 zapewnia Zamawiający 6.4 Kontenery o pojemności 1m3 , 3m3 , 6m3 ,8 m3 zapewnia Wykonawca 6.5 Pojemniki na śmieci segregowane zapewnia Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905132008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapomorza.pl/pl/bip/gminy/reda_miasto
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach