Przetargi.pl
Wywóz nieczystości stałych w Piotrkowie Trybunalskim, w ilości ok. 2.500 m3 miesięcznie, z terenów zarządzanych nieruchomości

Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Al. 3-go Maja 31
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7323770 , fax. 044 7323771
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    Al. 3-go Maja 31 31
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 044 7323770, fax. 044 7323771
    REGON: 59063814500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.piotrkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz nieczystości stałych w Piotrkowie Trybunalskim, w ilości ok. 2.500 m3 miesięcznie, z terenów zarządzanych nieruchomości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wywóz nieczystości stałych w Piotrkowie Trybunalskim, w ilości ok. 2.500 m3 miesięcznie, z terenów zarządzanych nieruchomości: stanowiących własność TBS Sp. z o.o., stanowiących własność wspólnot mieszkaniowych, innych nieruchomości zarządzanych przez TBS Sp. z o.o. Zamówienie obejmuje wywóz nieczystości stałych tj. odpadów komunalnych powstających w gospodarstwach domowych - szacunkowo 2.500 m3 miesięcznie, zgodnie z ustalonym przez strony harmonogramem wywozu nieczystości. Harmonogram określa również ilości i rodzaje pojemników, które należy umieścić na poszczególnych posesjach. Ponadto zamówienie obejmuje odbiór selektywnie zbieranych odpadów (szkło, papier i tektura, tworzywa sztuczne) zgodnie z harmonogramem w umieszczonych na ten cel przez Wykonawcę pojemnikach i z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Piotrków Trybunalski stanowiącym załącznik nr 1 do Uchwały nr LIV 924 06 Rady Miasta w Piotrkowie Trybunalskim z dnia 30.08.2006 r. Zakres usług obejmuje: - udostępnienie pojemników na odpady komunalne selekcjonowane i nieselekcjonowane, zgodnie z harmonogramem wywozu nieczystości i odpadów selekcjonowanych - wywóz odpadów komunalnych nieselekcjonowanych i selekcjonowanych zgodnie z harmonogramem, - uprzątnięcie nieczystości z terenu wokół pojemników po każdorazowym ich opróżnieniu, - utrzymanie pojemników w pełnej sprawności technicznej oraz czystości zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, - ponoszenie wszelkich kosztów związanych z wywozem nieczystości na wysypisko i odbiorem odpadów selekcjonowanych. Szczegółowy zakres usług zawarty jest w projekcie umowy stanowiący załącznikSpecyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905132008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 40.000,00 zł. (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj. w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42 pozycja 275 ze zm.) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ S.A. O/Piotrków Tryb., konto nr 45 2030 0045 1110 0000 0025 5860. Za dzień zapłaty wadium przyjmuje się dzień wpływu ww. kwoty na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć za pokwitowaniem w formie oryginału siedzibie Zamawiającego w Piotrkowie Tryb. przy Al. 3-go Maja 31 w pok. nr 15 najpóźniej w dniu 25.02.2010 r. do godz. 10:00. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności - posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odbioru odpadów komunalnych wydane na podstawie przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia t.j. wykonali w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert zamówienia odpowiadające łącznie wartością i rodzajem zamówieniu stanowiącemu przedmiot przetargu (minimalnie 2.500 m3 wywozu nieczystości stałych w ciągu miesiąca, każde zamówienie realizowane przez okres co najmniej 12 m-cy). c) wykonają przedmiotowe zamówienie w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, począwszy od dnia 01.04.2010 r. d) zapoznali się z projektem umowy i nie wnoszą zastrzeżeń co do jej treści i akceptują warunki w niej zawarte e) udokumentują, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę, co najmniej 100.000,00 zł, f) spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), g) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), h) złożą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, i) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę 150.000,00 zł Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. wypełniony formularz ofertowy b. zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odbioru odpadów komunalnych wydane na podstawie przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach c. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, d. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy, e. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, f. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), g. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - tylko dla podmiotów zbiorowych ubiegających się o udzielenie zamówienia, h. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), i. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); j. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - informacja zostanie uznana za wystarczającą jeżeli będzie stwierdzała, że rachunek jest wolny od zajęć a Wykonawca posiada zdolność kredytową (wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). UWAGA: z informacji winna wynikać konkretna kwota w złotych polskich k. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, o którym mowa w pkt. 3 lit. b SIWZ w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu (ilość wywiezionych odpadów w m3), dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (do każdego odbiorcy nieczystości stałych wyszczególnionego w wykazie Wykonawca przedkłada osobne referencje lub inne dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są należycie), l. wykaz podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich robót, ł. opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 100.000,00 zł Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, wymaga się przedłożenia informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - dotyczącej tych podmiotów. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 16 lit. c,,h,i SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2. zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 16 lit. f,g SIWZ, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w ust.1 lit. a, c oraz ust.2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument wg ust.1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwego kraju. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.piotrkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach