Przetargi.pl
„Wywóz nieczystości stałych, odpadów pobadawczych, gruzu z terenu Oddziału Mazowieckiego Instytutu Techniki Budowlanej w Pionkach, przy ul. Przemysłowej 2 w podziale na trzy części”

Instytut Techniki Budowlanej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-611 Warszawa, ul. Filtrowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8251303, 8252885 , fax. 228 257 730
  • Data zamieszczenia: 2020-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Techniki Budowlanej
    ul. Filtrowa 1
    00-611 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8251303, 8252885, fax. 228 257 730
    REGON: 63650000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.itb.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wywóz nieczystości stałych, odpadów pobadawczych, gruzu z terenu Oddziału Mazowieckiego Instytutu Techniki Budowlanej w Pionkach, przy ul. Przemysłowej 2 w podziale na trzy części”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Wywóz nieczystości stałych, odpadów pobadawczych, gruzu z terenu Oddziału Mazowieckiego Instytutu Techniki Budowlanej w Pionkach, przy ul. Przemysłowej 2 w podziale na trzy części” zwanych niżej nieczystościami. Zamawiający w aktualnym pozwoleniu na wytwarzanie odpadów posiada następujący katalog odpadów określonych kodami: 12 01 01; 15 01 10;15 02 03; 16 02 14; 17 01 01; 17 01 07; 17 01 80; 17 02 01; 17 02 02; 17 02 03;17 04 01; 17 04 02; 17 04 03; 17 04 04; 17 04 05; 17 04 06; 17 04 07; 17 06 04; 17 09 04; 19 12 01; 19 12 03 – opisanych w katalogu odpadów określonym w Rozporządzeniu Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. (Dz.U.2020, poz.10). Odbiór odpadów odbywać się będzie z miejsc magazynowania odpadów na terenie Oddziału Mazowieckiego Instytutu Techniki Budowlanej w Pionkach przy ul. Przemysłowej 2. 3.1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje trzy Części: Część 1: „odpady z betonu o kodach: 17 01 01; 17 01 07” Część 2: „zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu o kodzie 17 09 04; Część 3: „pozostałe odpady o kodach: 12 01 01;15 02 03; 16 02 14; 17 01 80; 17 02 01; 17 02 02; 17 02 03; 17 04 01; 17 04 02; 17 04 03; 17 04 04; 17 04 05; 17 04 06; 17 04 07; 17 06 04; 19 12 01; 19 12 03; 3.1.2. Przedmiot zamówienia w każdej z trzech części oraz każdego odpadu wyodrębnionego kodem może być wykonywany w następujący sposób: kompleksowo, tj. Wykonawca będzie transportującym odpady oraz odbiorcą odpadu (instalacją przetwarzającą lub składującą) rozdzielnie, tj. podstawową usługą Wykonawcy jest transport odpadów do instalacji uzupełniony o usługę podmiotu trzeciego w zakresie odbioru odpadów w wybranej instalacji. 3.1.3. Każda z części przedmiotu zamówienia w wyodrębnionych kodach odpadów może być wykonywana w indywidualnym zestawieniu. Oferta cenowa dla każdego kodu odpadów powinna wskazywać jednoznacznie odbiorcę odpadu. 3.1.4. Wykaz odbiorców odpadów powinien być udokumentowany powszechnie dostępnym cennikiem instalacji odbierającej lub umową z tą instalacją. Cennik lub odpowiednia umowa powinna być aktualna co najmniej przez 6 miesięcy od daty podpisania umowy przez Wykonawcę z Zamawiającym. Każda zmiana cennika instalacji powinna być przedłożona Zamawiającemu. 3.1.5. W przypadku, kiedy przedmiot umowy wykonywany jest kompleksowo i Wykonawca będzie transportującym odpady oraz odbiorcą odpadu to do oferty powinien dołączyć własny cennik odbioru odpadów z okresem aktualności cen na okres jednego roku od złożenia oferty.. 3.1.6. Do ważności oferty wymagana jest wycena co najmniej jednej z części formularza cenowego w zakresie opłaty transportowej i odbioru wszystkich odpadów wymienionych w tej części. 3.1.7. Zamawiający na podstawie dotychczasowej praktyki, mając na uwadze ilości wytworzonych odpadów będzie przyjmował do wyliczenia wartości brutto oferty ilość odpadów wyszczególnioną w kolumnie nr „4” tabeli formularza cenowego Wykonawca i podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na umowę o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.), osób które wykonywać będą czynności: podstawienia pojemników, załadunku i wywozu gruzu i innych odpadów pobadawczych, wywozu pojemników i kontenerów. Szczegółowe wymagania w tym zakresie, także dotyczące udokumentowania wymogu zatrudnienia, uprawnień Zamawiającego dotyczących kontroli w tym zakresie, zostały określone w istotnych dla stron postanowieniach umowy. 3.7. Ustala się następujące zasady weryfikacji przez Zamawiającego warunku, o którym mowa w pkt 3.6 SIWZ dla każdej części: A) Na etapie składania oferty - oświadczenie, że osoby wykonujące czynności wskazane w 3.6 SIWZ, będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę, będzie polegało na złożeniu oświadczenia w treści oferty, B) Najpóźniej w ciągu 30 dni po zawarciu umowy, Wykonawca, będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu – w formie pisemnej - oświadczenia o sposobie zatrudnienia i liczbie osób wykonujących czynności, o których mowa w 3.6 SIWZ. W trakcie realizacji Przedmiotu Zamówienia Zamawiający uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 3.6 SIWZ. Zamawiający uprawniony będzie w szczególności do: -żądania oświadczeń i dokumentów (w tym umów o pracę z uwzględnieniem anonimizacji danych osobowych) w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, -żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, -przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. (numeracja zgodna z SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie: o transportu odpadów, które obejmuje złożona oferta o przetwarzania lub gromadzenia odpadów, jeśli z oferty wynika, że Wykonawca będzie odbiorcą któregokolwiek odpadu o kodzie wymienionym w ofercie wydane przez właściwy organ na podstawie ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (Dz. U z 2020 r., poz. 797 z późn. Zm.) zgodnie z katalogiem odpadów określonym w Rozporządzeniu Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. (Dz.U.2020, poz.10), z miejsc składowania odpadów na terenie Oddziału Mazowieckiego ITB w Pionkach przy ul. Przemysłowej 2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (oraz w pkt. 15.4. SIWZ), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, sporządzone zgodnie z treścią formularza zamieszczonego w Załączniku Nr II.5 (Formularz ”Informacja dotycząca przynależności do grupy kapitałowej”). Oświadczenie powinno być złożone w siedzibie Zamawiającego w oryginale. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca i podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na umowę o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.), osób które wykonywać będą czynności: podstawienia pojemników, załadunku i wywozu gruzu i innych odpadów pobadawczych, wywozu pojemników i kontenerów. Szczegółowe wymagania w tym zakresie, także dotyczące udokumentowania wymogu zatrudnienia, uprawnień Zamawiającego dotyczących kontroli w tym zakresie, zostały określone w istotnych dla stron postanowieniach umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach