Przetargi.pl
Wywóz nieczystości stałych komunalnych, odpadów selektywnych zbieranych łącznie oraz gruzu i odpadów roślinnych ze szkół i placówek oświatowych położonych w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy oraz Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Praga Południe m.st. Warszawy w 2011 r.

Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Praga Południe m.st. Warszawa ogłasza przetarg

  • Adres: 04-398 Warszawa, ul. Grochowska 262
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 5006800, 5006804 , fax. 0-22 5006839
  • Data zamieszczenia: 2010-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Praga Południe m.st. Warszawa
    ul. Grochowska 262 262
    04-398 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 5006800, 5006804, fax. 0-22 5006839
    REGON: 00023258400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dbfopld.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz nieczystości stałych komunalnych, odpadów selektywnych zbieranych łącznie oraz gruzu i odpadów roślinnych ze szkół i placówek oświatowych położonych w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy oraz Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Praga Południe m.st. Warszawy w 2011 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wywóz nieczystości stałych komunalnych, odpadów selektywnych zbieranych łącznie oraz gruzu i odpadów roślinnych ze szkół i placówek oświatowych położonych w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy oraz Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Praga Południe m.st. Warszawy w 2011 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 915110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dbfopld.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną