Przetargi.pl
wywóz nieczystości stałych komunalno – bytowych oraz odpadów biodegradowalnych zielonych z kompleksów wojskowych w rejonie działania 42. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu

42 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 26603 Radom, ul. Sadków
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 511 500 , fax. 261 511 300
  • Data zamieszczenia: 2017-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego
    ul. Sadków 9
    26603 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 261 511 500, fax. 261 511 300
    REGON: 14267631600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.42blsz.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wywóz nieczystości stałych komunalno – bytowych oraz odpadów biodegradowalnych zielonych z kompleksów wojskowych w rejonie działania 42. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych oraz odpadów biodegradowalnych zielonych z kompleksów wojskowych w rejonie działania 42. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz w przypadku ćwiczeń poligonowych w garnizonach Radom, Grójec, Sochaczew. 2. Usługa musi być wykonana zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów. 3. Częstotliwość wywozu nieczystości, ilość i wielkość pojemników, ilość odpadów wytwarzanych w czasie trwania umowy, określają załączniki nr 1a i 1b. Wykonawca może opróżniać pojemniki od poniedziałku do piątku w poszczególnych obiektach w godzinach 7:30 -15:30. Dopuszcza się możliwość wywozu nieczystości stałych w dni wolne od pracy (np. święta, imprezy okolicznościowe) po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą w formie pisemnej. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) wyposażenie nieruchomości w sprawne, opisane, estetyczne, zamykane pokrywą i szczelne pojemniki w ilościach ujętych w umowie oraz wielkościach określonych w załącznikach nr 1a i 1b; 2) wywożenie odpadów zgodnie z częstotliwością ustaloną w umowie i opisie przedmiotu zamówienia; 3) odbieranie odpadów leżących poza pojemnikami w przypadku niezachowania ustalonej częstotliwości wywozu; 4) sprzątnięcie porozsypywanych odpadów w trakcie opróżniania pojemników;5) postępowanie z odpadami w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami oraz wymaganiami ochrony środowiska; 6) transport odpadów zgodnie z przepisami dotyczącymi transportu i ruchu drogowego pojazdem; 7) prowadzenie rejestru ilości wywożonych odpadów, w którym każdorazowy wywóz kwitował będzie przedstawiciel Zamawiającego. 4. Do obowiązków Zamawiającego należy: 1) wskazanie utwardzonej powierzchni do ustawienia pojemników; 2) zapewnienie dostępu do pojemników; 3) gromadzenie odpadów wyłącznie w pojemnikach, za wyjątkiem przypadków nie zachowania ustalonej częstotliwości wywozu; 4) właściwe użytkowanie pojemników; 5) wskazanie danych osobowych upoważnionych przedstawicieli do potwierdzenia wykonania usługi w rejestrze usług. 5. Wykonawca świadczący usługi zobowiązany jest do przestrzegania zasad bezpiecznego poruszania się jego pracowników i pojazdów na terenie kompleksów wojskowych oraz ponoszenie pełnej odpowiedzialności w przypadku powstania strat w mieniu i sprzęcie wojskowym z jego winy. 6. Termin realizacji zamówienia od 02.01.2018 r. do dnia 31.12.2018 r. 7. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności przy realizacji niniejszej umowy, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2016 roku poz. 1666 z późn. zm.). Obowiązek dotyczy również podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę ww. osób. 8. Wykonawca zobowiązuje się zatrudnić na umowę o pracę osoby bezpośrednio realizujące przedmiot zamówienia, co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym. 9. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu na każde jego żądanie w terminie 2 dni roboczych od wezwania oryginalnych lub potwierdzonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób o których mowa w pkt 7,8 na podstawie umowy o pracę (stosowne zaświadczenia, zanonimizowane kopie umów lub dokumenty potwierdzające zgłoszenie do ubezpieczenia społecznego oraz bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia osób wykonujących przedmiot zamówienia). 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia przez cały okres realizacji zamówienia. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: a) dla części I w kwocie 5 450,01 zł brutto, b) dla części II w kwocie 3 546,00 zł brutto. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca, posiada ważną decyzję na prowadzenie działalności związanej z wywozem i składowaniem nieczystości stałych (wydaną odpowiednio przez Urząd Miasta/ Urząd Gminy), w myśl Ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2017 r., poz. 1289). Wykonawca ma obowiązek aktualizacji w/w decyzji w trakcie realizacji usług tj. do dnia obowiązywania podpisanej umowy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) warunek, o którym mowa powyżej – musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (Załącznik nr 6 do SIWZ). 2. Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Sprawozdanie podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości za rok 2016. 4. Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego; 5. Potwierdzenie wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach