Przetargi.pl
Wywóz nieczystości stałych komunalno – bytowych oraz biodegradowalnych z kompleksów wojskowych K-6017 Sochaczew oraz K-7212 Borzęcin administrowanych przez 42 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Radomiu w 2020 roku

42 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 26-603 Radom, Sadków
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 511 500, , fax. 261 511 300
  • Data zamieszczenia: 2020-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego
    Sadków 9
    26-603 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 261 511 500, , fax. 261 511 300
    REGON: 14267631600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.42blsz.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz nieczystości stałych komunalno – bytowych oraz biodegradowalnych z kompleksów wojskowych K-6017 Sochaczew oraz K-7212 Borzęcin administrowanych przez 42 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Radomiu w 2020 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych oraz odpadów biodegradowalnych zielonych z kompleksów wojskowych w rejonie działania 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu – dotyczy K-6017 i K-7212. Planowana ilość odpadów w trakcie trwania usługi wynosi 2 280,36 m3. 2. Usługa musi być wykonana zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów. 3. Wymagany poziom recyklingu przez Zamawiającego wynosi 30% na 2018 rok na podstawie rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 roku. 4. Częstotliwość wywozu nieczystości, ilość i wielkość pojemników, ilość odpadów wytwarzanych w czasie trwania umowy, określa załącznik nr 1a. Wykonawca może opróżniać pojemniki od poniedziałku do piątku w poszczególnych obiektach w godzinach 7:30 -15:30. Dopuszcza się możliwość wywozu nieczystości stałych w dni wolne od pracy (np. święta, imprezy okolicznościowe) po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą w formie pisemnej. 5. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) wyposażenie nieruchomości w sprawne, opisane, estetyczne, zamykane pokrywą i szczelne pojemniki w ilościach ujętych w umowie oraz wielkościach określonych w załącznikach nr 1a; 2) wywożenie odpadów zgodnie z częstotliwością ustaloną w umowie i załącznikach nr 1a; 3) odbieranie odpadów leżących poza pojemnikami w przypadku niezachowania ustalonej częstotliwości wywozu; 4) sprzątnięcie porozsypywanych odpadów w trakcie opróżniania pojemników; 5) prowadzenie rejestru ilości wywożonych odpadów, w którym każdorazowy wywóz kwitował będzie przedstawiciel zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość 9 784,12 zł brutto; 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca, posiada ważną decyzję na prowadzenie działalności związanej z wywozem lub składowaniem nieczystości stałych (wydaną odpowiednio przez Urząd Miasta / Urząd Gminy / Starostwo Powiatowe), w myśl ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 z późn. zm./. Wykonawca ma obowiązek aktualizacji w/w decyzji w trakcie realizacji usług tj. do dnia obowiązywania podpisanej umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą – dotyczy każdego Wykonawcy: 1. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy Pzp Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 2. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b Pzp Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Sprawozdanie podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości za rok 2018. 5. Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego – jeśli dotyczy; 6. Potwierdzenie wniesienia wadium; 7. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów - załącznik nr 8 do SIWZ – gdy dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach