Przetargi.pl
Wywóz nieczystości stałych i utylizacja odpadów niebezpiecznych z obiektów Komendy Powiatowej Policji w Bieruniu.

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2002055 , fax. 032 2002060
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2002055, fax. 032 2002060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz nieczystości stałych i utylizacja odpadów niebezpiecznych z obiektów Komendy Powiatowej Policji w Bieruniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wywóz nieczystości stałych w okresie 12 miesięcy z częstotliwością co dwa tygodnie, wywóz odpadów niebezpiecznych i dzierżawa pojemników przeznaczonych na gromadzenie odpadów z nw. obiektów : - KPP w Bieruniu, ul. Turystyczna 1 A - 2 pojemniki 1100 l - 24 wywozy - PP w Imielinie, ul. Dobra 2 - 1 poj. 1100 l - 12 wywozów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki formalne określone w art. 24 ustawy musi spełniać każdy z członków konsorcjum. Jeśli jeden z nich nie spełnia choćby jednego warunku, całe konsorcjum będzie wykluczone z ubiegania się o zamówienie; b) spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy; c) posiadają w pełni sprawny sprzęt niezbędny do wykonania usługi oraz dysponują pojemnikami o pojemności 1,1 m? d) posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych z terenu miast objętych zamówieniem. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Oferta wykonawcy, której treść nie będzie odpowiadać treści SIWZ zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ustawy, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym mowa wyżej uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych z terenu miast objętych zamówieniem. 5. Oświadczenie, że oferent posiada w bardzo dobrym stanie technicznym kontenery o poj. 1,1 m? oraz specjalistyczny sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach