Przetargi.pl
Wywóz nieczystości stałych i płynnych w 2010 r.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Łowiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 99-400 Łowicz, ul. Armii Krajowej 2 B
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8376063; 8376098 , fax. 046 8376063
  • Data zamieszczenia: 2010-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Łowiczu
    ul. Armii Krajowej 2 B 2 B
    99-400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 046 8376063; 8376098, fax. 046 8376063
    REGON: 75045126500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz nieczystości stałych i płynnych w 2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa na wywóz nieczystości stałych komunalnych z nieruchomości zarządzanych przez ZGM w Łowiczu z pojemników dostarczonych przez Oferenta oraz wywóz nieczystości płynnych komunalnych z szamb na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM w Łowiczu beczkowozami Oferenta
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 901213200
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) (zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy) wykonawca może wnieść w: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (z.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Za dzień wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu środków finansowych (wadium) na rachunek zamawiającego, a nie datę obciążenia rachunku oferenta (wpłaty).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Oferenci którzy : - Spełniają warunki zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy. - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. - Dysponują umowami na odbiór stałych odpadów komunalnych przez składowiska lub składowisko odpadów, ewentualnie dysponują takim składowiskiem. - Dysponują decyzją właściwego organu zezwalającego na świadczenie usług w zakresie zbierania i transportu stałych odpadów komunalnych lub podobnej, z której będą wynikać uprawnienia do wykonania przedmiotu umowy. - Dysponują umowami na odbiór nieczystości ciekłych do punktu zlewowego. - Dysponują decyzją właściwego organu zezwalającego na świadczenie usług w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych , z której będą wynikać uprawnienia do wykonania przedmiotu umowy. - Złożą zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia w wymaganym terminie jedną pisemną kompletną ofertę w języku polskim. - Wniosą wadium w formie zgodnej z niniejszą specyfikacją.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA: - Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy. Zgodnie z jego treścią obowiązującą. - Oświadczenie że Oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Zgodnie z jego treścią obowiązującą. - Oświadczenie o zobowiązaniu się do wpłacenia /wniesienia/ zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia o równowartości 5 % ceny ofertowej brutto ( po zaokrągleniu kwoty do pełnych setek), w przypadku wybrania oferty przez zamawiającego, oraz wstępne określenie formy w jakiej to zabezpieczenie zostanie wniesione (podać formę). - Oświadczenie - informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. - Oświadczenie - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń i narzędzi jakie posiada Oferent. - Oświadczenie - wykaz wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie . DOKUMENTY: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum każdy ze wspólników (konsorcjantów) składa dodatkowo: a) wykaz wspólników lub konsorcjantów ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) pełnomocnictwo udzielone jednemu ze wspólników lub konsorcjantów lub innej osobie do reprezentowania ich w przetargu lub reprezentowania ich w przetargu i przy zawarciu umowy. Uwaga. Przed podpisaniem umowy wspólnicy spółki cywilnej lub konsorcjum okażą Zamawiającemu umowę spółki cywilnej lub konsorcjum, określającą wzajemne prawa i obowiązki stron i regulującą ich współpracę. - Umowa na odbiór stałych odpadów komunalnych przez składowiska lub składowisko odpadów, ewentualnie dysponowanie takim składowiskiem. - Aktualne zaświadczenia właściwego : Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. - Zezwolenia Burmistrza Miasta Łowicza na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych z terenów powierzonych umową wydane w trybie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236 poz. 2008 ze zm.) wraz z zaświadczeniem od zarządcy składowiska odpadów komunalnych na gotowość odbioru tych odpadów na składowisko odpadów na okres objęty zamówieniem. UWAGI: 1. Kopie dokumentów na każdej stronie winny być potwierdzone co do zgodności z oryginałem przez Wykonawcę -- zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze handlowym, kodeksie cywilnym lub w gminnej ewidencji działalności gospodarczej i opatrzone datą potwierdzenia. 2. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów jest karalne. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy wykonawca, który złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania zostaje wykluczony z postępowania. Gdy fakt podania nieprawdziwych informacji wyjdzie na jaw po zawarciu umowy - umowa taka jest nieważna z mocy prawa. 3. W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum wymaga się dostarczenia dokumentów wymienionych w pkt. 7 złożonych przez każdego wspólnika lub konsorcjanta z osobna

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.bip.lowicz.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach