Przetargi.pl
Wywóz nieczystości stałych dla Politechniki Lubelskiej

POLITECHNIKA LUBELSKA ogłasza przetarg

  • Adres: 20-618 Lublin, Nadbystrzycka 38D
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POLITECHNIKA LUBELSKA
    Nadbystrzycka 38D
    20-618 Lublin, woj. lubelskie
    REGON: 000001726
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz nieczystości stałych dla Politechniki Lubelskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usług odbioru, transportu i zagospodarowania stałych odpadówz obiektów dydaktycznych, administracyjnych oraz domów studenckich Politechniki Lubelskiej, czyszczenie zsypów w budynkach 11 kondygnacyjnych w 2023r.; Zamówieniem objęte są jednostki Politechniki Lubelskiej zlokalizowane w Lublinie przy ul. Nadbystrzyckiej oraz ul. Bernardyńskiej.a) Cykliczny odbiór i zagospodarowanie wszystkich odpadów stałych niesegregowanychb) Cykliczny odbiór i zagospodarowanie wszystkich odpadów segregowanych c) Cykliczny odbiór i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnychWykonawca jest zobowiązany do:1) Nieodpłatnej dostawy pojemników na odpady segregowane i niesegregowane o pojemnościach, w ilościach określonych w załączniku do SWZ oraz ustawienia ich w miejscach do tego przeznaczonych dla poszczególnych nieruchomości;2) Pojemniki na odpady muszą spełniać wymogi wynikające z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.3) Pojemniki na odpady muszą posiadać odpowiednie oznakowanie oraz kolorystykę: papier i tektura – pojemnik koloru niebieskiego z napisem „PAPIER”metale i tworzywa sztuczne – pojemnik koloru żółtego napisem „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE” szkło – pojemnik koloru zielonego z napisem „SZKŁO”bioodpady – pojemnik koloru brązowego z napisem „BIO”odpady zielone – pojemnik z napisem „ODPADY ZIELONE” odpady zmieszane – pojemnik z napisem „ODPADY ZMIESZANE” 4) Wywozu odpadów z pojemników umieszczonych we wskazanych lokalizacjach dla nieruchomości i częstotliwością zawartą w harmonogramie stanowiącym załącznik do SWZ. W przypadku nagromadzenia się większej ilości nieczystości np. na skutek wydłużającego się terminu odbioru, także wywóz odpadów znajdujących się obok pojemników;5) Wywozu odpadów na zlecenie telefoniczne lub e-mailowe w przypadku kontenerów, które w specyfikacji określono jako „na zlecenie”;6) Sprzątania odpadów luzem, które wysypały się podczas ładowania, w przypadku opóźnionego wywozu lub przepełnienia pojemnika;7) W razie wystąpienia takiej potrzeby wywóz odpadów w ciągu 48 godzin od zgłoszenia przez administratorów;8) Nieodpłatnej wymiany lub naprawy uszkodzonych pojemników na każde zgłoszenie Zamawiającego;9) Niezwłocznego uzupełnienia pojemników w przypadku kradzieży lub zaginięcia;10) Bezpłatnego czyszczenia dostarczonych pojemników z wymaganą prawem częstotliwością tj.:  kontenery na bioodpady i odpady zmieszane: minimum 4x/rok (z czego w okresie kwiecień- październik 1x/2 miesiące); kontenery na odpady z papieru, metalu i tworzywa oraz szkła: minimum 2x/rok (z czego w okresie maj- sierpień 1 raz); pozostałe pojemniki w razie potrzeby;11) Posiadania przez cały okres obowiązywania umowy wymaganego prawem zezwolenia na wykonywanie działalności objętej niniejsza umową;12) Posiadania niezbędnego sprzętu do prawidłowego wykonania zamówienia, w tym pojazdów przystosowanych do odbierania wszelkiego rodzaju odpadów.Zamawiający zobowiązuje się do:1) Wyznaczenia miejsca ustawienia pojemników na twardym podłożu i udostępnienia dojazdu do nich,2) Uzgadniania z Wykonawcą miejsca ustawienia dodatkowych pojemników z minimum 2-dniowym wyprzedzeniem.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SWZ.5. Ilości usług podane w Ofercie Wykonawcy i Szczegółowym Opisie Zamówienia stanowią ilości maksymalne. Zamawiający zastrzega prawo do niepełnego wykorzystania tych ilości bez żadnych negatywnych konsekwencji z tego tytułu co oznacza, że zamówienie przez Zamawiającego mniejszej ilości usług, od ilości określonej w Ofercie Wykonawcy i Szczegółowym opisie zamówienia, nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego, w tym przede wszystkim roszczeń o wykonanie umowy w zakresie ilości maksymalnej, roszczeń odszkodowawczych jak również roszczeń o zapłatę kar umownych, przy czym minimalna wartość zamówionych i zrealizowanych w ramach niniejszej Umowy usług nie może być niższa niż 50 % maksymalnej ceny brutto, o której mowa w § 5 ust. 1 wzoru umowy. Z tytułu zmniejszenia zakresu zamówienia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne prawa do rekompensaty, a zamówienie mniejszej ilości nie wpłynie na wysokość cen jednostkowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach