Przetargi.pl
Wywóz nieczystości stałych dla Politechniki Lubelskiej

POLITECHNIKA LUBELSKA ogłasza przetarg

  • Adres: 20-618 Lublin, Nadbystrzycka 38D
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POLITECHNIKA LUBELSKA
    Nadbystrzycka 38D
    20-618 Lublin, woj. lubelskie
    REGON: 000001726
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pollub.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz nieczystości stałych dla Politechniki Lubelskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usług odbioru, transportu i zagospodarowania stałych odpadówz obiektów dydaktycznych, administracyjnych oraz domów studenckich Politechniki Lubelskiej, czyszczenie zsypów w budynkach 11 kondygnacyjnych w 2023r.; Zamówieniem objęte są jednostki Politechniki Lubelskiej zlokalizowane w Lublinie przy ul. Nadbystrzyckiej oraz ul. Bernardyńskiej.a) Cykliczny odbiór i zagospodarowanie wszystkich odpadów stałych niesegregowanychb) Cykliczny odbiór i zagospodarowanie wszystkich odpadów segregowanych c) Cykliczny odbiór i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnychWykonawca jest zobowiązany do:1) Nieodpłatnej dostawy pojemników na odpady segregowane i niesegregowane o pojemnościach, w ilościach określonych w załączniku do SWZ oraz ustawienia ich w miejscach do tego przeznaczonych dla poszczególnych nieruchomości;2) Pojemniki na odpady muszą spełniać wymogi wynikające z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.3) Pojemniki na odpady muszą posiadać odpowiednie oznakowanie oraz kolorystykę: papier i tektura – pojemnik koloru niebieskiego z napisem „PAPIER”metale i tworzywa sztuczne – pojemnik koloru żółtego napisem „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE” szkło – pojemnik koloru zielonego z napisem „SZKŁO”bioodpady – pojemnik koloru brązowego z napisem „BIO”odpady zielone – pojemnik z napisem „ODPADY ZIELONE” odpady zmieszane – pojemnik z napisem „ODPADY ZMIESZANE” 4) Wywozu odpadów z pojemników umieszczonych we wskazanych lokalizacjach dla nieruchomości i częstotliwością zawartą w harmonogramie stanowiącym załącznik do SWZ. W przypadku nagromadzenia się większej ilości nieczystości np. na skutek wydłużającego się terminu odbioru, także wywóz odpadów znajdujących się obok pojemników;5) Wywozu odpadów na zlecenie telefoniczne lub e-mailowe w przypadku kontenerów, które w specyfikacji określono jako „na zlecenie”;6) Sprzątania odpadów luzem, które wysypały się podczas ładowania, w przypadku opóźnionego wywozu lub przepełnienia pojemnika;7) W razie wystąpienia takiej potrzeby wywóz odpadów w ciągu 48 godzin od zgłoszenia przez administratorów;8) Nieodpłatnej wymiany lub naprawy uszkodzonych pojemników na każde zgłoszenie Zamawiającego;9) Niezwłocznego uzupełnienia pojemników w przypadku kradzieży lub zaginięcia;10) Bezpłatnego czyszczenia dostarczonych pojemników z wymaganą prawem częstotliwością tj.:  kontenery na bioodpady i odpady zmieszane: minimum 4x/rok (z czego w okresie kwiecień- październik 1x/2 miesiące); kontenery na odpady z papieru, metalu i tworzywa oraz szkła: minimum 2x/rok (z czego w okresie maj- sierpień 1 raz); pozostałe pojemniki w razie potrzeby;11) Posiadania przez cały okres obowiązywania umowy wymaganego prawem zezwolenia na wykonywanie działalności objętej niniejsza umową;12) Posiadania niezbędnego sprzętu do prawidłowego wykonania zamówienia, w tym pojazdów przystosowanych do odbierania wszelkiego rodzaju odpadów.Zamawiający zobowiązuje się do:1) Wyznaczenia miejsca ustawienia pojemników na twardym podłożu i udostępnienia dojazdu do nich,2) Uzgadniania z Wykonawcą miejsca ustawienia dodatkowych pojemników z minimum 2-dniowym wyprzedzeniem.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SWZ.5. Ilości usług podane w Ofercie Wykonawcy i Szczegółowym Opisie Zamówienia stanowią ilości maksymalne. Zamawiający zastrzega prawo do niepełnego wykorzystania tych ilości bez żadnych negatywnych konsekwencji z tego tytułu co oznacza, że zamówienie przez Zamawiającego mniejszej ilości usług, od ilości określonej w Ofercie Wykonawcy i Szczegółowym opisie zamówienia, nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego, w tym przede wszystkim roszczeń o wykonanie umowy w zakresie ilości maksymalnej, roszczeń odszkodowawczych jak również roszczeń o zapłatę kar umownych, przy czym minimalna wartość zamówionych i zrealizowanych w ramach niniejszej Umowy usług nie może być niższa niż 50 % maksymalnej ceny brutto, o której mowa w § 5 ust. 1 wzoru umowy. Z tytułu zmniejszenia zakresu zamówienia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne prawa do rekompensaty, a zamówienie mniejszej ilości nie wpłynie na wysokość cen jednostkowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące:uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:Zamawiający określa minimalne warunki w następujący sposób:O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynikato z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonanana zasadzie spełnia/nie spełnia.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:• Będzie posiadał aktualne zaświadczenie potwierdzające wpis do rejestru działalności regulowanejw zakresie odbierania odpadów komunalnych z terenu miasta Lublin, wydane na podstawie Ustawyz dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2022 r., poz. 1297 ze zm.), w zakresie co najmniej odpadów o kodach określonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 02 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2020 r., poz. 10): 20 03 01, 20 02 01, 20 01 39, 20 01 40, 20 01 02, 20 03 07, 17 01 01, 20 01 01, 20 01 08.• Wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawyz dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r., poz. 779 z późn. zm.) jako podmiot transportujący odpady. Wpis do rejestru powinien dotyczyć co najmniej odpadów o kodach - określonych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 02 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2020 r., poz. 10): 20 03 01, 20 02 01, 20 01 39, 20 01 40, 20 01 02, 20 03 07, 17 01 01, 20 01 01, 20 01 08.d) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający określa minimalne warunki w następujący sposób: posiadania doświadczenia:Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób prawidłowy i należyty, co najmniej jedną usługę polegającą na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych wykonywaną w sposób ciągły minimum jeden rok o wartości minimum 500 000,00 zł brutto w ramach jednej umowy/kontraktu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach