Przetargi.pl
Wywóz nieczystości stałych

Miejski Zarząd Nieruchomości ogłasza przetarg

  • Adres: 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. 1-go Maja 55
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4787001 , fax. 032 4762952
  • Data zamieszczenia: 2011-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Nieruchomości
    ul. 1-go Maja 55 55
    44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 032 4787001, fax. 032 4762952
    REGON: 27120497190927
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn.jastrzebie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz nieczystości stałych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych (kod 20 03 01-niesegregowane zmieszane) z pojemników będących własnością Wykonawcy, na terenie nieruchomości Zamawiającego zgodnie z załączonym harmonogramem-tabela:BUDYNKI GMINNE MIESZKALNE wykaz umiejscowienia kontenerów wraz z budynkami korzystającymi; ZESTAWIENIE ILOŚCI OSÓB BUDYNKI GMINNE MIESZKALNE (stan na dzień 21.11.2011 r.); BUDYNKI GMINNE UŻYTKOWE wykaz umiejscowienia kontenerów; 2) Wykonawca nieodpłatnie wydzierżawi kontenery Zamawiającemu na czas obowiązywania umowy oraz bezpłatnie dostarczy odpowiednie kontenery na ww. adresy. Po zakończonym terminie obowiązywania umowy Wykonawca na swój koszt odbierze kontenery z ww. adresów. 3) Usługa wywozu nieczystości stałych obejmuje zakres z ust. 1, a także: a) oczyszczanie i sprzątanie miejsc po każdym załadunku odpadów, b) usuwanie ewentualnych przesypów, c) utylizację odpadów, d) wykonywanie na własny koszt dezynfekcji i mycia wszystkich kontenerów - jeden raz w miesiącu, a w okresie letnim w przypadku temperatur powyżej 25°C - dwa razy w miesiącu, e) wymianę zużytych pojemników i naprawa uszkodzonych kontenerów, f) przestrzeganie przepisów bhp i p. poż. przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia oraz zapewnienie w tym zakresie sprzętu ochronnego dla swoich pracowników. 4) Wywóz nieczystości stałych nie obejmuje wywozu przedmiotów wielkogabarytowych, tj. zużytych mebli, sprzętu RTV i AGD, gruzu po remontach budowlanych wykonywanych przez mieszkańców oraz odpadów zielonych. 5) Wykonywanie usługi musi być realizowane w terminach ustalonych w ust. 1. 6) W przypadku niewykonania przez Wykonawcę usługi, zgodnie z ustaloną częstotliwością z winy Wykonawcy (np. awaria pojazdu), Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiotową usługę w terminie późniejszym, jednak nie później niż w ciągu dwóch dni, bez dodatkowego wynagrodzenia. 7) O niewykonaniu lub nienależytym wykonaniu usługi Zamawiający powiadomi Wykonawcę faxem (z koniecznością potwierdzenia otrzymania informacji), najpóźniej do dnia wykonania następnej usługi. 8) Zgodnie z Uchwałą Nr IV.37.2011 Rady Miasta Jastrzębie-Zdrój z dnia 31 marca 2011 r. odpady komunalne zmieszane należy gromadzić w pojemnikach/kontenerach o pojemności wyznaczonej w oparciu o średnią ilość odpadów komunalnych wytwarzanych w ciągu tygodnia przez jedną osobę zamieszkującą/przebywającą na terenie nieruchomości, wynoszącą 0,01 m3. 9) W przypadku zmiany zapisów w powyższej Uchwale dotyczącej zmiany tygodniowego wskaźnika nagromadzenia odpadów, zmiany ilości osób zamieszkujących w budynkach, zbycia lub przejęcia nowego budynku do administrowania, powstania Wspólnoty Mieszkaniowej nastąpi ponowne przeliczenie ilości wywożonych nieczystości stałych oraz wynagrodzenia Wykonawcy. 10) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia częstotliwości wywozu nieczystości stałych. W takim przypadku Zamawiający każdorazowo zgłosi Wykonawcy taką potrzebę telefonicznie, a rozliczenie nastąpi w oparciu o wycenę jednostkowego wywozu danego kontenera wg ceny podanej w Formularzu Ofertowym. 11) Informacje, o których mowa w ust. 3 pkt 1 są dla Wykonawców podstawą do oceny zakresu obsługi Zamawiającego i wyceny zamówienia. Wykonawca może zapoznać się w terenie z zakresem obsługi. 12) Typy i ilości kontenerów wymaganych do obsługi Zamawiającego: a) SM 1100 l - 27 szt. b) KP-7 - 2 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905131007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000,00 zł słownie: dwa tysiące złotych 00/100.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzn.jastrzebie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach