Przetargi.pl
WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH

"PGKiM" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 95-070 Aleksandrów Łódzki, ul. 1 Maja 28/30
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7121938, 7121194 w. 68 , fax. 042 7121178
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "PGKiM" Sp. z o.o.
    ul. 1 Maja 28/30 28/30
    95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie
    tel. 042 7121938, 7121194 w. 68, fax. 042 7121178
    REGON: 47169464400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimal.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka komunalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wywóz odpadów z zasobów mieszkaniowych komunalnych w Aleksandrowie Łódzkim w ilości nie większej niż 350 m? na miesiąc, tj. 4200 m? / rok co daje ilość 8400 m? w okresie 2 lat. 2. Wywóz odpadów przemysłowych z targowisk przy ul. Wojska Polskiego i przy ul.1 Maja w Aleksandrowie Łódzkim w ilości nie większej niż 2600 m? w okresie 2 lat. 3. Odbiór przedmiotów wielkogabarytowych - w ilości nie większej niż 200 m? w okresie 2 lat. 4. Odbiór odpadów oraz gruzu z rozbiórek i remontów - w ilości nie większej niż 100 m? w okresie 2 lat. 5. Odbiór odpadów pochodzących z oczyszczania ulic i placów - w ilości nie większej niż 140 m? w okresie 2 lat. 6. Odbiór skoszonej trawy i liści - w ilości nie większej niż 220 m? w okresie 2 lat. 7. Selektywna zbiórka odpadów komunalnych z zasobów mieszkaniowych w Aleksandrowie Łódzkim ( 4 punkty) selektywnego gromadzenia odpadów przy użyciu własnych pojemników Wykonawcy z podziałem na pojemniki: 7.1 z przeznaczeniem na papier - w ilości nie większej niż 28,8 m? w okresie 2 lat. 7.2 z przeznaczeniem na szkło bezbarwne i szkło kolorowe - w ilości nie większej niż 28,8 m? w okresie 2 lat. 7.3 z przeznaczeniem na tworzywo sztuczne - w ilości nie większej niż 182,4 m? w okresie 2 lat. Łącznie w ilości nie większej niż 240 m? w okresie 2 lat. 8. Odbiór zużytego sprzętu elektronicznego i elektrycznego pochodzącego z gospodarstw domowych - w ilości nie większej niż 8 m? w okresie 2 lat. 9. Wywóz odpadów stałych z siedziby Spółki PGKiM - w ilości nie większej niż 172 m? w okresie 2 lat. 10. Wywóz odpadów stałych z terenu Ciepłowni mieszczącej się w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. Pabianickiej 125 - w ilości nie większej niż 30 m? w okresie 2 lat. 11. Odbiór odpadów skratek o kodzie odpadu 190801 pochodzących z Oczyszczalni Ścieków - w ilości nie większej niż 200 Mg w okresie 2 lat. 12. Odbiór osadów popłucznych z Ujęcia Wody - w ilości nie większej niż 7,0 Mg w okresie 2 lat. 13. Odbiór odpadów stałych z terenu Ujęcia Wody przy ul. 11-go Listopada 101 w Aleksandrowie Łódzkim - w ilości nie większej niż 12 m? w okresie 2 lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WADIUM 2.750,OO PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 u. p. z. p. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 u. p. z. p. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). c) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (Załącznik nr 3 do SIWZ). (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, podpisują w swoim imieniu wszyscy wykonawcy składający ofertę wspólną). d) zezwolenie w formie decyzji na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (art. 7 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Dz. U. z 1996r. Nr 132 poz. 622 z późn. zm.) wydane przez Burmistrza Gminy Aleksandrów Łódzki, aktualne na dzień składania oferty lub promessę wydania zezwolenia. e) zezwolenie w formie decyzji na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów (art. 28 ust. 3 pkt 2 w związku z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach, Dz. U. z 2001r. Nr. 62 poz. 628 z późn. zm.) wydane przez starostę właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania Wykonawcy, aktualne na dzień składania oferty lub promessę wydania zezwolenia. (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) Wykaz wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością zamówienia na kwotę min. 100,000 PLN, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający oczekuje minimum 1 usługi (załącznik nr 4 do SIWZ). (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będą ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie). b) oświadczenie o spełnieniu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy. (Załącznik nr 2 do SIWZ ) (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców podpisują w swoim imieniu wszyscy wykonawcy składający ofertę wspólną). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) polisa na wartość ubezpieczenia min. 50 000 PLN (pięćdziesiąt tysięcy PLN), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkimal.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach