Przetargi.pl
Wywóz nieczystości stałych

Gminny Ośrodek Turystyki i Gospodarki Komunalnej w Kołobrzegu z siedzibą w Dźwirzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 78-131 Dźwirzyno, ul. Wyzwolenia 28
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-94 3526008 , fax. 0-94 3526008
  • Data zamieszczenia: 2010-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Turystyki i Gospodarki Komunalnej w Kołobrzegu z siedzibą w Dźwirzynie
    ul. Wyzwolenia 28 28
    78-131 Dźwirzyno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-94 3526008, fax. 0-94 3526008
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.kolobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz nieczystości stałych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa usuwania odpadów stałych niesegregowanych i segregowanych z terenu Gminy Kołobrzeg obejmująca odbiór, transport i utylizację odpadów komunalnych określona szczegółowo w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenia zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: a)posiadają niezbędne uprawnienia i zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków przez Wykonawców na podstawie załączonych do oferty dokumentów potwierdzających ich spełnianie, wymienionych w punkcie VI. Ocena spełniania warunków przez Wykonawców dokonana zostanie według reguły (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z rejestru sądowego (KRS), albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty w niniejszym postępowaniu. 2.Zaświadczenie naczelnika właściwego dla Wykonawcy urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji w tym zakresie, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Zaświadczenie właściwego dla Wykonawcy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji w tym zakresie, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Oświadczenie o spełnianiu warunków przez wykonawcę, na druku, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji. 5.Wykazu wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy od lat trzech, w tym okresie, usług, odpowiadających swoim rodzajem będącej przedmiotem niniejszego postępowania o wartości minimum 50 % ceny ofertowej z załączonymi dokumentami potwierdzającymi właściwe ich wykonanie, na druku stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji . 6.Wykaz posiadanych przez wykonawcę specjalistycznych środków transportu niezbędnych do realizacji usługi będącej przedmiotem postępowania, na druku stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji . 7.Odpis umowy lub porozumienia z właścicielem wysypiska lub innego miejsca składowania (utylizacji) na odbiór odpadów i nieczystości lub dokumenty potwierdzające posiadanie własnego wysypiska lub innego miejsca składowania odpadów. 8.Odpis koncesji na odbiór odpadów na terenie Gminy Kołobrzeg.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.kolobrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach