Przetargi.pl
Wywóz nieczystości płynnych ze Szkoły Podstawowej w Rokitnie

Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 21-504 Rokitno, Rokitno 57
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3453014
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II
    Rokitno 57 57
    21-504 Rokitno, woj. lubelskie
    tel. 083 3453014
    REGON: 00071323700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rokitno.netbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz nieczystości płynnych ze Szkoły Podstawowej w Rokitnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości płynnych ze Szkoły Podstawowej w Rokitnie. Orientacyjna ilość nieczystości do wywiezienia w stosunku rocznym i odległość przejazdu w jedną stronę do oczyszczalni ścieków. Wywóz nieczystości płynnych do oczyszczalni ścieków w Cieleśnicy - wywóz ze Szkoły Podstawowej w Rokitnie w il. ok. 2 000 m3 - odległość ok. 8 km - wywóz z filii szkoły w Michałkach w ilości ok. 50 m3 - odległość ok. 10 km - wywóz z Urzędu Gminy w Rokitnie w ilości ok. 100 m3 - odległość ok. 7 km, - wywóz z Przychodni Zdrowia w Rokitnie w ilości ok. 50 m3 ok. 7,5 km - wywóz z Gminnej Instytucji Kultury w Rokitnie w ilości ok. 100 m3 ok. 7,5 km Na wywóz nieczystości ze Szkoły Podstawowej i filii będzie podpisana umowa z Dyrektorem Szkoły Podstawowej, z Urzędu Gminy i Przychodni Zdrowia będzie podpisana umowa z Wójtem Gminy Rokitno, z Gminnej Instytucji Kultury w Rokitnie z Dyrektorem GIK. Wywóz nieczystości ze Szkoły Podstawowej w Rokitnie winien odbywać się nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu, natomiast z punktu filialnego w Michałkach i pozostałych miejsc na telefoniczne zgłoszenie. Wykonawca przed podpisaniem umowy na wywóz nieczystości, zawrze umowę z Wójtem Gminy Rokitno na dostarczanie ścieków do gminnej oczyszczalni ścieków w Cieleśnicy. Ilość ścieków dowożonych na oczyszczalnię w Cieleśnicy winna być wcześniej uzgadniana z pracownikiem obsługującym oczyszczalnię. Opłata za zrzucenie 1 m3 ścieków do oczyszczalni wynosi obecnie 4,00 zł - opłatę ponosi usługobiorca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 904100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest przewidziane składanie wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ogłoszony w Dz. U. z dnia 29 listopada 2007 r. Nr 223, Poz. 1655 z późn. zm. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i doświadczenie) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełnienia warunku określonego w pkt 1 Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) złożyć podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie może być złożone wspólnie przez tych wykonawców, przy czym winno być ono podpisane przez każdego z tych wykonawców lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu, lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu spełnienia warunku określonego w pkt 2 Wykonawca: a) sporządzi wykaz należycie wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie przynajmniej 1 usługi wywozu nieczystości płynnych, o wartości wykonanych usług w ciągu 12 miesięcy, nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto, z podaniem wartości i miejsca ich wykonania, b) załączy dokumenty podpisane przez zamawiającego, potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, c) załączy dokumenty potwierdzające posiadanie przynajmniej 1 wozu asenizacyjnego o pojemności min. 5000 l, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia sprzętu. Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub pełnomocnictw albo jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie go do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny spełniać warunki określone w art. 26 ust. 3 art. ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.). Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rokitno.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach