Przetargi.pl
Wywóz nieczystości ciekłych ze składowiska odpadów w Ujkowie Starym. Nr 2/ZP/2015

Zakład Gospodarki Komunalnej "Bolesław" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32-329 Bolesław, ul. Osadowa 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6461148 , fax. 032 6461148
  • Data zamieszczenia: 2015-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej "Bolesław" Sp. z o.o.
    ul. Osadowa 1 1
    32-329 Bolesław, woj. małopolskie
    tel. 032 6461148, fax. 032 6461148
    REGON: 27266164700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkboleslaw.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz nieczystości ciekłych ze składowiska odpadów w Ujkowie Starym. Nr 2/ZP/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wywóz nieczystości ciekłych ze składowiska odpadów w Ujkowie Starym W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: odbiór, transport i unieszkodliwianie nieczystości ciekłych (odcieków) z terenu składowiska odpadów w Ujkowie Starym zarządzanego przez Zakład Gospodarki Komunalnej Bolesław Sp. z o.o. ul. Osadowa 1, 32-329 Bolesław. Opis sposobu wykonania zadania: 1. Usługa polegająca na odbiorze, transporcie i unieszkodliwianiu nieczystości ciekłych (odcieków) z składowiska w Ujkowie Starym w szacowanej ilości 11 500 m3. 2. Wykaz niezbędnego sprzętu do realizacji przedmiotu zamówienia: - min 2 samochody asenizacyjne o pojemności beczki min. 10m3 ze sprawnym urządzeniem do napełniania i opróżniania beczki oraz aktualnym przeglądem technicznym. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi zgodnie z potrzebami Zamawiającego, maksymalna miesięczna ilość wywożonych nieczystości ciekłych wynosi 480m3. 4. Odbiór nieczystości ciekłych będzie następował dwa razy dziennie przez pięć dni w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 20:00. W przypadku niskiego poziomu odcieków Zamawiający poinformuje telefonicznie Wykonawcę o ograniczeniu ilości wywozów lub wstrzymaniu realizacji usługi. Wznowienie wywozu nieczystości ciekłych nastąpi po telefonicznym poinformowaniu Wykonawcy. 5. W przypadku awaryjnego telefonicznego wezwania pod numer wskazany przez Wykonawcę czas wykonania usługi nie może przekroczyć 4 godzin w godzinach od 6:00 do 20:00. 6. Wykonawca ma prawo dokonywania okresowych kontroli jakości odebranego odcieku ze składowiska w zakresie parametrów określonych w zał. nr 10 do SIWZ. 7. W przypadku awarii na oczyszczalni lub zakłócenia technologicznego Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego podając termin wstrzymania odbioru odcieków. Wykonawca zobowiązuje się do zwiększonego odbioru ilości odcieków po usunięciu awarii lub zakłóceń technologicznych. 8. Przedmiot zamówienia realizowany będzie od dnia podpisania umowy przez okres 2 lat. 9. Ze względu na trudną do przewidzenia ilość opadów atmosferycznych ilość nieczystości ciekłych określona w pkt. 1 i terminy realizacji zadania określone w pkt. 4 mogą ulec zmianie. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania umowy w całości. 11. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo pobierać z Oczyszczalni Ścieków potwierdzenie ilości dostarczonych nieczystości ciekłych. 12. Podstawą do przyjęcia przez Zamawiającego faktury jest dołączenie następujących dokumentów: a) pisemne potwierdzenia ilości odebranych odcieków z Oczyszczalni, b) miesięczne zestawienie wywozu nieczystości ciekłych wystawiony przez Wykonawcę i potwierdzony przez przedstawiciela Oczyszczalni Ścieków i Zamawiającego,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: WADIUM:12 000,00 PLN słownie: dwanaście tysięcy złotych. 2.Forma wadium. 1)Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm..). 2)W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c)kwotę gwarancji, d)termin ważności gwarancji (powinien odpowiadać co najmniej terminowi związania ofertą), e)zobowiązanie gwaranta do: bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia (bez jakichkolwiek zastrzeżeń gwaranta, z wyjątkiem zaleceń organizacyjnych) kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zawierające oświadczenie, iż: Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,oraz gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 3)Wskazane powyżej postanowienia dotyczące gwarancji odnoszą się również do wadium składanego w formie poręczeń. 3.Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1)Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: ING Bank Śląski S.A. 37 1050 1445 1000 0022 9428 6253 z dopiskiem Wadium - przetarg nieograniczony na Wywóz nieczystości ciekłych ze składowiska odpadów w Ujkowie Starym Nr postępowania 2ZP2015. 2)Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, zaleca się aby Wykonawca dołączył do oferty kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem potwierdzenia dokonanego przelewu oraz podał numer rachunku bankowego, na jakie wadium należy zwrócić. 3)Wadium wnoszone w innych formach należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., 32-329 Bolesław ul. Osadowa 1 Do oferty zaleca się dołączyć kopię złożonego wadium umożliwiającą udokumentowanie zabezpieczenia oferty wadium. 4.Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy wpłacone wadium zostanie zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 5.Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkboleslaw.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach