Przetargi.pl
wywóz nie segregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 transportem Wykonawcy z terenów administrowanych przez Zakład Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy, ul. Grunwaldzka 71A, 83-000 Pruszcz Gdański (CPV 90.51.10.00-2)

Zakład Nieruchomości Komunalnych - zakład budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Grunwaldzka 71a
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6920827 , fax. 058 6920827
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Nieruchomości Komunalnych - zakład budżetowy
    ul. Grunwaldzka 71a 71a
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 058 6920827, fax. 058 6920827
    REGON: 19298924600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.znk.pruszcz.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wywóz nie segregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 transportem Wykonawcy z terenów administrowanych przez Zakład Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy, ul. Grunwaldzka 71A, 83-000 Pruszcz Gdański (CPV 90.51.10.00-2)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wywóz nie segregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 transportem Wykonawcy z terenów administrowanych przez Zakład Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy, ul. Grunwaldzka 71A, 83-000 Pruszcz Gdański. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wywóz odpadów komunalnych i odpadów komunalnych wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego pochodzących od lokatorów lokali komunalnych z budynków gminnych, a także odpadów wrzucanych do pojemników na odpady przez firmy sprzątające, a pochodzących z usuwania zanieczyszczeń z obudów i miejsc do gromadzenia nieczystości i ich zamiatania oraz z opróżniania koszy ulicznych stanowiących własność Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22, ust. 1 ustawy, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. a). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych ( Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz. U. z 2006 r. Nr 236 poz. 2008), b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów (Ustawa z dnia 27.04.2001 r. o odpadach Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat min. 3 usług polegających na wywozie nie segregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 transportem Wykonawcy, o wartości min. 150 000 złotych każda, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. b. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż dysponuje do wykonania zamówienia niżej wymienionym sprzętem (zał. nr 8 do SIWZ potencjał techniczny): - 4 bezpylnymi pojazdami wyposażonymi w umocowania do opróżniania pojemników 110, 120, 240, 1100 l oraz w hydrauliczną prasę lub inne urządzenie do zagęszczania odpadów, - 1 samochodem do przewozu kontenerów od 4,5 do 8 m3 (pojazd kontenerowy lub tzw. bramowiec), - 200 szczelnymi pojemnikami z zamykanymi otworami wsypowymi o pojemności 110 l, - 100 szczelnymi pojemnikami z zamykanymi otworami wsypowymi o pojemności 1100 l, - 50 szczelnymi pojemnikami z zamykanymi otworami wsypowymi o pojemności 120 l, - 25 szczelnymi pojemnikami z zamykanymi otworami wsypowymi o pojemności 240l, - 1 szczelnym kontenerem z zamykanymi otworami wsypowymi o pojemności 8 m3, lub aby przedstawił pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie przez członków komisji przetargowej według formuły: spełnia / nie spełnia, na podstawie wymaganych specyfikacją oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, wymaganych zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). Dokumenty te zostały wymienione w punkcie VI. specyfikacji. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy wraz z ofertą nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zwierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert (zgodnie z art. 26 ustawy). 3. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). 4. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez podmioty występujące wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty winno być dołączone stosowne pełnomocnictwo. Do Wykonawców występujących wspólnie stosuje się przepisy dotyczące wykonawcy. Spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie V.1. oceniane będzie na podstawie treści dołączonych do oferty dokumentów wymienionych poniżej: a) oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 do 3 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy (należy go sporządzić wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji), b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzającego uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, c) wykazu sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania zamówienia - załącznik nr 8, d) kserokopii zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz. U. z 2006 r. Nr 236 poz. 2008),uchwała dla właściwej gminy z terenu której odbierane będą odpady - załącznik nr 3, e) kserokopii zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów (Ustawa z dnia 27.04.2001 r. o odpadach Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.), f) wykazu wykonanych usług - załącznik nr 4, g) dokumentów potwierdzających, iż ww. usługi zostały wykonane należycie, h) kserokopii polisy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, i) w przypadku gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie - do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: UWAGA!!! Kopie dokumentów powinny być przez Wykonawcę poświadczone za zgodność z oryginałem. 1) formularz ofertowy (wzór - załącznik nr 6 do specyfikacji), podpisany przez Wykonawcę lub jego pełnomocnika, 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania zamówienia, 5) kserokopia zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz. U. z 2006 r. Nr 236 poz. 2008), uchwała dla właściwej gminy z terenu której odbierane będą odpady - załącznik nr 3, 6) kserokopia zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów (Ustawa z dnia 27.04.2001 r. o odpadach Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.) 7) wykaz wykonanych usług - załącznik nr 4, 8) dokumenty potwierdzające, iż ww. usługi zostały wykonane należycie, 9) kserokopia polisy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.znk.pruszcz.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach