Przetargi.pl
Wywóz i utylizacja odpadów medycznych Miejskim Centrum Medycznym im. dr. Karola Jonschera w Łodzi

Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 93113 Łódź, ul. Milionowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 761 790 , fax. 426 761 785
  • Data zamieszczenia: 2018-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi
    ul. Milionowa 14
    93113 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 761 790, fax. 426 761 785
    REGON: 47223718500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.jonscher.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz i utylizacja odpadów medycznych Miejskim Centrum Medycznym im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów medycznych o kodach: 1) 18 01 01 – narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki (z wyłączeniem 18 01 03); 2) 18 01 02 – części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03); 3) 18 01 03 – inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt, z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82; 4) 18 01 04 – inne odpady niż wymienione w 18 01 03; 5) 18 01 06 – chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne; 6) 18 01 07 - chemikalia, w tym odczynniki chemiczne inne niż wymienione w 18 01 06; 7) 18 01 08 – leki cytotoksyczne i cytostatyczne; 8) 18 01 09 – leki inne niż wymienione w 18 01 08; 9) 18 01 10 – odpady amalgamatu dentystycznego; 10) 18 01 80 – zużyte peloidy po zabiegach wykonywanych w ramach działalności leczniczej o właściwościach zakaźnych; 11) 18 01 81- zużyte peloidy po zabiegach wykonywanych w ramach działalności leczniczej, inne niż wymienione w 18 01 80; 12) 18 01 82 – pozostałości z żywienia pacjentów oddziałów zakaźnych; 13) 15 01 10 - opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych, pochodzących z działalności służb medycznych oraz związanych z nimi badań, wytworzonych przez Miejskie Centrum Medyczne im. dr. Karola Jonschera w Łodzi (w lokalizacjach: ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź; ul. Przyrodnicza 7/9, 91-480 Łódź; ul. Lecznicza 6, 93-173 Łódź oraz ul. Zarzewska 59/58, 93-129 Łódź). 2. W zakres usługi będącej przedmiotem niniejszego postepowania wchodzą w szczególności: 1) załadunek odpadów z miejsca ich składowania na terenie siedziby Zamawiającego; 2) transport odpadów pojazdem specjalnym, spełniającym wymogi do przewozu materiałów niebezpiecznych; 3) utylizacja (unieszkodliwianie) odpadów niebezpiecznych w miejscu wskazanym przez Wykonawcę z zachowaniem wymagań ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. 2018 poz. 992 ze zm.) oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. 2018 poz. 799 ze. zm.); 4) wystawianie każdorazowo przy odbiorze odpadów medycznych „Karty przekazania odpadów” - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2014 r. w sprawie wzoru dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych (Dz. U. 2014, poz. 107). 3. Warunki, jakie Wykonawca musi spełnić przy wykonaniu przedmiotu zamówienia, określa załącznik nr 5 do SIWZ (wzór umowy). 4. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2018 poz. 108 ze zm.) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. 2017 poz. 847 ze zm.) osób wykonujących czynności zbierania, wywozu oraz utylizacji (unieszkodliwianiu) odpadów w ramach niniejszej usługi, przy czym zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed podpisaniem umowy, przedłożył oświadczenie potwierdzające zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w pkt 4.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90524000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 15.000,00 zł. Szczegółowe informacje dotyczące podziału wadium zawiera SIWZ. Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ramach tego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty, o których mowa w rozdz. V.2 (pkt 1 tabeli) SIWZ, potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Inne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 1 do SIWZ); 2) formularz asortymentowo-cenowy – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 2 do SIWZ); 3) oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie z art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1044 ze zm.), nie jest wymagane uiszczenie opłaty. 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdz. V.2 pkt 4 tabeli SIWZ, składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach