Przetargi.pl
Wywóz i utylizacja nieczystości stałych z terenu Gminy Pacanów gromadzonych w workach

Zakład Usług Wodnych i Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 28-133 Pacanów, ul. Radziwiłłówka 2
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 3765403 wew. 21 , fax. 0-41 37 65 980
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Wodnych i Komunalnych
    ul. Radziwiłłówka 2 2
    28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 3765403 wew. 21, fax. 0-41 37 65 980
    REGON: 29060254700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz i utylizacja nieczystości stałych z terenu Gminy Pacanów gromadzonych w workach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wywóz i utylizacja nieczystości stałych z terenu Gminy Pacanów gromadzonych w workach o poj. 120 litrów przez okres 24 miesiecy od daty zawarcia umowy. Wywóz i utylizacja nieczystości stałych z terenu Gminy Pacanów gromadzonych w workach odbywać się będzie przez 4 dni w ciągu jednego miesiąca - 96 wywozów. Wywóz odbywać się będzie wg. ustalonego harmonogramu stanowiący załącznik nr 4. Jako pojedynczy wywóz należy rozumieć zbiórkę nieczystości stałych gromadzonych w workach z poszczególnej grupy miejscowości, odzysk, transport na wysypisko oraz utylizację na wysypisku i związane z tym opłaty. Wykonawca powinien w ofercie uwzględnić wszelkie konieczne koszty transportu i utylizacji. Zobowiązuje się Wykonawcę do selektywnej zbiórki odpadów i prowadzenie ewidencji gospodarstw domowych oraz podmiotów gospodarczych, które segregują odpady. W skład pojedynczego wywozu wchodzić będą następujące grupy miejscowości bez względu na ilość worków ze śmieciami: pojedynczy wywóz I: Komorów, Grabowica, Kółko Żabieckie, Żabiec, Karsy Duże, Karsy Małe, Karsy Dolne; pojedynczy wywóz II: Słupia, Wola Biechowska, Biechów, Zołcza Ugory, Wójcza, Wójeczka, Chrzanów, Niegosławice; pojedynczy wywóz III: Pacanów, Książnice, Biskupice, Zborówek Stary, Zborówek Nowy, Kwasów, Sroczków; pojedynczy wywóz IV: Rataje Słupskie, Rataje Karskie, Kępa Lubawska, Oblekoń, Trzebica, Podwale. Z terenu gminy Pacanów w ciągu roku wywożone było około 4810 m3 śmieci. Miesięcznie 400 m3 śmieci. CPV - 90513100-7 - usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90513200 - 8 - usługi wywozu stałych miejskich. Wszelkie koszty nie opisane w niniejszym rozdziale, a niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w kalkulacji kosztów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905131007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (wg. załączniku nr 6); 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.)W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. A.3) wykaz zrealizowanych usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiącym przedmiot zamówienia, (zawierający co najmniej jedno zamówienie o wielkości i charakterze zbliżonym do będącego przedmiotem przetargu) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie, podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje); (wg wzoru podanego w załączniku nr. 5) A.4) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1. B. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane wyżej dla każdego partnera z osobna, Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminy.com.pl/pacanow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach