Szpital Ogólny w Wysokiem Mazowieckiem ogłasza przetarg
- Adres: 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Szpitalna 5
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 086 4775501 , fax. 086 2752047
- Data zamieszczenia: 2009-04-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Ogólny w Wysokiem Mazowieckiem
ul. Szpitalna 5 5
18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie
tel. 086 4775501, fax. 086 2752047
REGON: 45066623600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalwysmaz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wywóz i unieszkodliwianie odpadów - produkty uboczne pochodzenia zwierzęcego nie przeznaczonych do spożycia przez ludzi w postaci kości . - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
przedmiot zamówienia składa się z pakietu nr 1 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905244000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;1.2 Posiadaj
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:A.1) Formularz ofertowo - cenowo wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Istotne Postanowienia Umowy - parafowane przez wykonawcę A.3) Oświadczenie o podwykonawcach B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2)Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. B.5)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 24 Prawa zamówień publicznych B.6)Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. Inne dokumenty , które należy dołączyć do oferty : 1.Decyzja na transport i unieszkodliwianie produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nie przeznaczonych do spożycia przez ludzi Nie spełnienie powyższych wymogów oraz brak wyżej wymienionych dokumentów skutkować będzie odrzuceniem oferty .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpitalwysmaz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa odbioru i unieszkodliwiania odpadów .
Dodano: 2013-02-04 - Usługi gospodarowania odpadami powstającymi w wyniku bieżącej działalności Szpitala Ogólnego w Kolnie
Dodano: 2011-09-08 - Usługa transportu i unieszkodliwiania odpadów
Dodano: 2010-01-28 - Przetarg nieograniczony na usługę odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych
Dodano: 2009-09-29