Starostwo Powiatowe w Zakopanem Zarząd Powiatu Tatrzańskiego ogłasza przetarg
- Adres: 34-500 Zakopane, ul. Chramcówki 15
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 2017100 w. 30 , fax. (018) 2017104
- Data zamieszczenia: 2010-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Zakopanem Zarząd Powiatu Tatrzańskiego
ul. Chramcówki 15 15
34-500 Zakopane, woj. małopolskie
tel. 018 2017100 w. 30, fax. (018) 2017104
REGON: 49189329100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tatry.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych w ilości nie przekraczającej 11000 sztuk oraz odbiór i kasacja tablic zużytych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie sukcesywnie wykonywał i dostarczał na rzecz Zamawiającemu własnym transportem, do Starostwa Powiatowego w Zakopanem tablice rejestracyjne do oznakowania różnego rodzaju pojazdów wykonane zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa oraz zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2005 roku Nr 108 poz. 908 ze zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tj. Dz. U. z 2007 roku Nr 186 poz. 1322 ze zm.). Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem, wykonanie tablic rejestracyjnych w ilościach około (orientacyjne zapotrzebowanie roczne): a) tablice samochodowe zwyczajne, indywidualne, zabytkowe, tymczasowe: jednorzędowe oraz dwurzędowe - w ilości ok. 10.200 sztuk, b) tablice motocyklowo-ciągnikowe zwyczajne, indywidualne, zabytkowe, tymczasowe - w ilości ok. 500 sztuk, c) tablice motorowerowe zwyczajne, indywidualne, zabytkowe, tymczasowe - w ilości ok. 300 sztuk, i sukcesywnie dostarczy Zamawiającemu w 2011 roku tablice rejestracyjne w ilości nie przekraczającej 11000 sztuk oraz dokona nieodpłatnego odbioru od Zamawiającego wycofanych tablic rejestracyjnych, po protokolarnym ich przekazaniu i ich fizyczną kasację zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 147000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu i składając ofertę przetargową Wykonawcy są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji każdorazowego zlecenia
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.tatry.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną