Przetargi.pl
Wytworzenie, dostawę i wydanie uczniom Zespołu Szkół w Kozielicach posiłku szkolnego

Gmina Kozielice ogłasza przetarg

  • Adres: 74-204 Kozielice, Kozielice 73
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 5630377 w. 36, 5630371 , fax. 091 5630365
  • Data zamieszczenia: 2014-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kozielice
    Kozielice 73 73
    74-204 Kozielice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 5630377 w. 36, 5630371, fax. 091 5630365
    REGON: 00054158100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozielice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wytworzenie, dostawę i wydanie uczniom Zespołu Szkół w Kozielicach posiłku szkolnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przetarg podzielono na 2 części Część 1 dotyczy świadczenia usług cateringowych dla dzieci w Zespole Szkół w Kozielicach (szkoła podstawowa i gimnazjum). Część 2 dotyczy świadczenia usług cateringowych dla dzieci w Punkcie Przedszkolnym przy Zespole Szkół w Kozielicach. Część 1 zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wytwarzanie, dostawa i wydawanie uczniom Zespołu Szkół w Kozielicach posiłku szkolnego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest wytworzenie, dostawa i wydanie posiłku szkolnego uczniom Zespołu Szkół w Kozielicach pięć razy w tygodniu od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej dla ok. 200 uczniów (Przyjmuje się, że w ciągu 2 lat po odliczeniu dni wolnych od nauki dzieci uczęszczają do szkoły przez 376 dni) 2.2. Przez posiłek, o którym mowa w pkt. 2.1. rozumie się: porcję zupy lub drugie danie spełniające następujące minimalne warunki: Gramatura gorącego posiłku obiadowego : - zupa 450 ml - drugie danie: ziemniaki, kasza, ryż, makaron- min.200g -mięso -min 80 g. -pierogi- min 250 g -surówka- min 100g 2.3. Posiłek, sposób jego przygotowania oraz transport powinien spełniać warunki określone w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 25.08.2006 r. (Dz. U. 2006 nr 171 poz. 1225) o bezpieczeństwie żywienia oraz w przepisach wykonawczych. Posiłki muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą też być wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. Planuje się następujące zróżnicowanie posiłków: 3 razy w tygodniu- zupa +chleb , 2 razy w tygodniu- drugie danie, które uwzględnia 1 raz w miesiącu wydanie posiłku mącznego (typu: pierogi, kopytka, pyzy itp.) Posiłki powinny być dostarczane do Zespołu Szkół w godz. 9.00-10.00 własnym transportem w specjalistycznych pojemnikach , które zapewnią odpowiednie utrzymanie temperatury. Wykonawca zobowiązuje się także do dostarczania opakowań jednorazowych do porcjowania posiłków. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osoby, która wyda poporcjowane posiłki uczniom. Wykonawca usługi na podstawie kalkulacji własnej, może dokonać sprzedaży posiłków innym osobom nie objętym niniejszym zamówieniem ( tj. uczniom, nauczycielom, pracownikom) w cenie równej jaką podał w ofercie . Część 2 zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wytwarzanie i dostawa dzieciom- podopiecznym Punktu Przedszkolnego przy Zespole Szkół w Kozielicach całodziennego wyżywienia wedle zadeklarowanej liczby godzin przebywania dziecka w placówce. Grupa wiekowa dzieci: 3-5 lat. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest wytworzenie i dostawa całodziennego wyżywienia dzieciom z Punktu Przedszkolnego pięć razy w tygodniu od poniedziałku do piątku obejmując również okres wakacji. Przyjmuje się, że przez okres 2 lat wykonywania zamówienia po odliczeniu dni wolnych i świątecznych jest to 420 dni. Poniższa tabela przedstawia wymaganą ilość posiłków dla dzieci na chwilę obecną. Te dane mogą nieznacznie ulec zmianie od miesiąca września 2014 r. po dokonaniu naboru uzupełniającego. W związku z tym Zamawiający zastrzega sobie prawo do informowania o zmianie liczby posiłków stałych oraz zmianie liczby posiłków w razie długotrwałych nieobecności dzieci. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania informacji o ilości posiłków Wykonawcy z jednodniowym wyprzedzeniem. Posiłek Ilość dzieci śniadanie 23 zupa 23 II danie 23 podwieczorek 23 2.3. Posiłek, sposób jego przygotowania oraz transport powinien spełniać warunki określone w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 25.08.2006 r. (Dz. U. 2006 nr 171 poz. 1225) o bezpieczeństwie żywienia oraz w przepisach wykonawczych. Posiłki muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą też być wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. Posiłki powinny być dostarczane do Zespołu Szkół w godz. 8.20-8.30. własnym transportem w specjalistycznych pojemnikach , które zapewnią odpowiednie utrzymanie temperatury. Wykonawca zobowiązuje się także do dostarczania opakowań jednorazowych do porcjowania posiłków (kubki, talerzyki, sztućce).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przewiduje się pobranie wadium dla części 1 zamówienia w wysokości 6000,00 które należy wpłacić przed upływem terminu składania ofert tj. do 20.08.2014r. godz. 11.30 na konto Urzędu Gminy Kozielice nr 61 9387 0003 0000 1078 2000 0030 Dla części 2 zamówienia nie przewiduje się pobrania wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kozielice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach