Przetargi.pl
Wytwarzanie i dostawa druków biletów komunikacji publicznej

Gmina Miasto Grudziądz ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Ratuszowa 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4510233 , fax. (056) 4510233
  • Data zamieszczenia: 2009-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Grudziądz
    ul. Ratuszowa 1 1
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4510233, fax. (056) 4510233
    REGON: 00059692600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wytwarzanie i dostawa druków biletów komunikacji publicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wytwarzanie i dostawa druków biletów komunikacji miejskiej w poniżej podanych ilościach: 1)Bilety jednorazowe do 3.330.000 szt. (w 2010 r. do 1.110.000 szt., w 2011 r. do 1.110.000 szt., w 2012 do 1.110.000 szt.) 2)Bilet jednorazowy 60 minutowy do 4.500 szt. (w 2011 r.) 3)Bilet jednorazowy rodzinny do 1.000 szt. (w 2011 r.) 4)Bilet jednorazowy 24 godzinny do 2.500 szt. (w 2011 r.) 5)Karnety 12 przejazdowe do 216.000 szt. (w 2010 r. do 72.000 szt., w 2011 r. do 72.000 szt., w 2012 r. do 72.000 szt.) 6)Karnety 6 przejazdowe do 270.000 szt. (w 2010 r. do 90.000 szt., w 2011 r. do 90.000 szt., w 2012 r. do 90.000 szt.) 7)Karnety 4 przejazdowe do 1.230.000 szt. (w 2010 r. do 410.000 szt., w 2011 r. do 410.000 szt., w 2012 r. do 410.000 szt.) 8)Znaczki do biletu miesięcznego do 300.000 szt. (w 2010 r. do 100.000 szt., w 2011 r. do 100.000 szt., w 2012 r. do 100.000 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1)Bilet jednorazowy o wymiarach 70 x 33 mm, klejony w bloczki po 100 sztuk, drukowany na papierze, na którym zaaplikowany jest hologram 5 mm (na awersie biletu), który jest własnością Wykonawcy i posiada jego zastrzeżone cechy oraz jest zarejestrowany w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Producentów Hologramów (IHMA) z naniesieniem wzoru graficznego i nazwy zamawiającego (Urząd Miejski w Grudziądzu) na awersie biletu. Seria i herb świecące w promieniach lampy ultrafioletowej, numer biletu farbą dowolną. Zamawiający raz w miesiącu będzie ustalał z Wykonawcą ilość zamawianych biletów i zamieszczane na nich nominały. 2)Bilet jednorazowy 60 minutowy o wymiarach 70 x 33 mm, klejony w bloczki po 100 sztuk, drukowany na papierze, na którym zaaplikowany jest hologram 5 mm (na awersie biletu), który jest własnością Wykonawcy i posiada jego zastrzeżone cechy oraz jest zarejestrowany w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Producentów Hologramów (IHMA), z naniesieniem wzoru graficznego i nazwy zamawiającego na awersie biletu. Seria i herb świecące w promieniach lampy ultrafioletowej, numer biletu farbą dowolną. Zamawiający raz w miesiącu będzie ustalał z Wykonawcą ilość zamawianych biletów i zamieszczane na nich nominały. 3)Bilet jednorazowy rodzinny o wymiarach 70 x 33 mm, klejony w bloczki po 100 sztuk, drukowany na papierze na którym zaaplikowany jest hologram 5 mm (na awersie biletu), który jest własnością Wykonawcy i posiada jego zastrzeżone cechy oraz jest zarejestrowany w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Producentów Hologramów (IHMA) z naniesieniem wzoru graficznego i nazwy zamawiającego na awersie biletu. Seria i herb świecące w promieniach lampy ultrafioletowej, numer biletu farbą dowolną. Zamawiający raz w miesiącu będzie ustalał z Wykonawcą ilość zamawianych biletów i zamieszczane na nich nominały. 4)Bilet jednorazowy 24 godzinny o wymiarach 70 x 33 mm, klejony w bloczki po 100 sztuk, drukowany na papierze, na którym zaaplikowany jest hologram 5 mm (na awersie biletu), który jest własnością Wykonawcy i posiada jego zastrzeżone cechy oraz jest zarejestrowany w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Producentów Hologramów (IHMA) z naniesieniem wzoru graficznego i nazwy zamawiającego. Seria i herb świecące w promieniach lampy ultrafioletowej, numer biletu farbą dowolną. Zamawiający raz w miesiącu będzie ustalał z Wykonawcą ilość zamawianych biletów i zamieszczane na nich nominały. 5)Karnet 12 przejazdowy zawierający odcinki przeznaczone do pojedynczego kasowania z perforacją umożliwiającą ich odrywanie, klejony w bloczki po 100 sztuk. Wymiary pojedynczego odcinka 70 x 33 mm. Karnet drukowany na papierze, na którym zaaplikowany jest hologram 5 mm (na awersie karnetu), który jest własnością Wykonawcy i posiada jego zastrzeżone cechy oraz jest zarejestrowany w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Producentów Hologramów (IHMA) z naniesieniem wzoru graficznego i nazwy zamawiającego na awersie poszczególnych odcinków karnetu. Seria i herb na pojedynczych odcinkach świecące w promieniach lampy ultrafioletowej, numer odcinka farbą dowolną. Zamawiający raz w miesiącu będzie ustalał z Wykonawcą ilość zamawianych karnetów i zamieszczane na nich nominały. 6)Karnet 6 przejazdowy zawierający odcinki przeznaczone do pojedynczego kasowania z perforacją umożliwiającą ich odrywanie, klejone w bloczki po 100 sztuk. Wymiary pojedynczego odcinka 70 x 33 mm. Karnet drukowany na papierze, na którym zaaplikowany jest hologram 5 mm (na awersie karnetu), który jest własnością Wykonawcy i posiada jego zastrzeżone cechy oraz jest zarejestrowany w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Producentów Hologramów (IHMA) z naniesieniem wzoru graficznego i nazwy zamawiającego na awersie poszczególnych odcinków karnetu. Seria i herb na pojedynczych odcinkach świecące w promieniach lampy ultrafioletowej, numer odcinka farbą dowolną. Zamawiający raz w miesiącu będzie ustalał z Wykonawcą ilość zamawianych karnetów i zamieszczane na nich nominały. 7)Karnet 4 przejazdowy zawierający odcinki przeznaczone do pojedynczego kasowania z perforacją umożliwiającą ich odrywanie, klejone w bloczki po 100 sztuk. Wymiary pojedynczego odcinka 70 x 33 mm. Karnet drukowany na papierze, na którym zaaplikowany jest hologram 5 mm (na awersie biletu), który jest własnością Wykonawcy i posiada jego zastrzeżone cechy oraz jest zarejestrowany w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Producentów Hologramów (IHMA) z naniesieniem wzoru graficznego i nazwy zamawiającego na awersie poszczególnych odcinków karnetu. Seria i herb na pojedynczych odcinkach świecące w promieniach lampy ultrafioletowej, numer farbą dowolną. Zamawiający raz w miesiącu będzie ustalał z Wykonawcą ilość zamawianych karnetów i zamieszczane na nich nominały. 8)Znaczek do biletu miesięcznego o wymiarach 30 x 30 mm drukowany na papierze, na którym zaaplikowany jest hologram w kształcie kwadratu o długości boku 8 mm z naniesionym kolejnym numerem miesiąca i rokiem. Zaaplikowany hologram ma być własnością Wykonawcy i posiadać jego zastrzeżone cechy oraz być zarejestrowany w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Producentów Hologramów (IHMA). Na znaczku winno się znajdować miejsce na wpisanie numeru legitymacji. Na awersie znaczka należy umieścić nazwę zamawiającego .Zamawiający raz w miesiącu będzie ustalał z Wykonawcą ilość zamawianych znaczków i zamieszczane na nich nominały. Bilety wymienione w pozycjach 1- 7 posiadają maksymalnie trzy kolory, zaś znaczki do biletu miesięcznego dwa kolory. Wzór herbu, wzory biletów, wzory karnetów i wzory znaczków stanowią Załącznik Nr 1 do SIWZ. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy, Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w punkcie VI. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia wymagane przez Zamawiającego: a)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ (w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa pełnomocnik ustanowiony przez Wykonawców), b)oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ (w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy Wykonawca), c)oświadczenie o wpisaniu znaku holograficznego do Rejestru Holograficznego IHMA (Międzynarodowe Stowarzyszenie Producentów Hologramów) - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ. 2. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument składa każdy Wykonawca), 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: - w pkt 2.a) - składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (dokumenty powinny być wystawione w terminie, o którym mowa w pkt 3).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach