Przetargi.pl
Wytwarzanie, dostawa i wydawanie posiłków dla uczniów Zespołu Szkół Samorządowych przy ul. Staszica 5 w Boguszowie-Gorcach uczestniczących w zajęciach wyrównawczych i pozalekcyjnych realizowanych w ramach projektu Likwidujemy bariery-uczeń z Gorc na szóstkę, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Gmina Miasto Boguszów-Gorce ogłasza przetarg

  • Adres: 58-370 Boguszów-Gorce, Pl. Odrodzenia 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8449311 w. 32 , fax. 074 8449165
  • Data zamieszczenia: 2009-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Boguszów-Gorce
    Pl. Odrodzenia 1 1
    58-370 Boguszów-Gorce, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8449311 w. 32, fax. 074 8449165
    REGON: 89071818800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.boguszow-gorce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wytwarzanie, dostawa i wydawanie posiłków dla uczniów Zespołu Szkół Samorządowych przy ul. Staszica 5 w Boguszowie-Gorcach uczestniczących w zajęciach wyrównawczych i pozalekcyjnych realizowanych w ramach projektu Likwidujemy bariery-uczeń z Gorc na szóstkę, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1Przedmiotem zamówienia jest wytwarzanie, dostawa i wydawanie gorących posiłków w postaci dwudaniowych obiadów wraz z sokiem i deserem, ujętych w jadłospisie stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, dla uczniów Zespołu Szkół Samorządowych przy ul. Staszica 5 w Boguszowie-Gorcach uczestniczących w zajęciach wyrównawczych i pozalekcyjnych realizowanych w ramach projektu Likwidujemy bariery-uczeń z Gorc na szóstkę współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 3.2Oferent będzie dostarczał posiłki zgodnie zamówieniem złożonym przez Zamawiającego. 3.3Oferent zobowiązany jest zapewnić na własny koszt naczynia i sztućce jednorazowego użytku. 3.4Oferent zobowiązany jest dostarczyć szczelne pojemniki/opakowania do zużytych naczyń jednorazowego użytku oraz odpadków żywnościowych. 3.5Po spożyciu posiłków dostarczonych w ramach zamówienia Oferent zobowiązany jest do usunięcia z pomieszczenia, w którym będą spożywane posiłki zużytych naczyń jednorazowego użytku oraz wszelkich odpadów żywnościowych. 3.6 Zamówienie obejmuje wytworzenie, dostawę i wydanie posiłków w ilości do 220 sztuk tygodniowo i do 7700 sztuk w całym okresie objętym zamówieniem. Ilość zamawianych posiłków będzie różnicowana w zależności od ilości uczniów obecnych na zajęciach realizowanych w ramach projektu Likwidujemy bariery-uczeń z Gorc na szóstkę współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty ilości posiłków w zależności od bieżących potrzeb. Zamawiający przewiduje przerwy w dostawie posiłków zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2009/2010 (ferie świąteczne, zimowe itd.). 3.7Dostarczanie posiłków odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem zajęć realizowanych w ramach projektu Likwidujemy bariery-uczeń z Gorc na szóstkę współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 3.8 Posiłek, sposób jego przygotowania oraz transport powinien spełniać warunki określone w powszechnie obowiązujących przepisach prawa. Posiłek musi w szczególności odpowiadać normom odżywczym obowiązującym w tzw. punktach zbiorowego żywienia, tj. posiłki powinny być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych, świeżych artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności., wg wymogów sztuki kulinarnej i sanitarnej zgodnie z Ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (tj. Dz. U. z 2006r., Nr 171, poz. 1225 z póź. zm.) oraz przepisami Wykonawczymi do niej. 3.9 Dostawa posiłków odbywać się będzie środkiem transportu Wykonawcy i na jego koszt. Przygotowanie i transport musi się odbywać w warunkach zgodnych z wymaganiami sanitarno-epidemiologicznymi. Wykonawca musi dostarczać posiłki odpowiednio zabezpieczone przed skażeniem, utratą wartości odżywczych i temperatury. 3.10 Odpowiedzialność za ciągłość żywienia ponosi Wykonawca. 3.11 Wykonawca odpowiedzialny będzie za właściwe przechowywanie środków spożywczych oraz higienę produkcji. 3.12 Skutki za zatrucia pokarmowego z winy Wykonawcy, a także związane z zatruciem roszczenia rodziców,opiekunów prawnych uczniów, będą obciążały całkowicie Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158942106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełniać warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonanie zamówienia c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zawartych w SIWZ wg formuły spełnia - nie spełnia. Spełnienie w/w warunków udokumentowane poprzez oświadczenia oraz stosowne dokumenty pozwala uczestniczyć w postępowaniu przetargowym.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY, W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, c)oświadczenie, że urzędujący członkowie władz firmy nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych oraz, że nie wszczęto wobec nich postępowania o popełnienie przestępstw, o których mowa wyżej (Załącznik nr 3), d)oświadczenie, że wobec podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia sąd nie orzekł zakazu ubiegania sie o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Załącznik nr 4), e)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Załącznik nr 5), f)wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 6),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boguszow-gorce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach