Gmina Siedlce ogłasza przetarg
- Adres: 08-110 Siedlce, ul. Asłanowicza 10
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 25 633 25 40 wew. 56 , fax. 25 6323630
- Data zamieszczenia: 2014-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Siedlce
ul. Asłanowicza 10 10
08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
tel. 25 633 25 40 wew. 56, fax. 25 6323630
REGON: 71158255200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasiedlce.pl oraz http://e-bip.pl/Start/26.
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - Moja przyszłość - zajęcia dodatkowe w Zespole Oświatowym w Nowych Iganiach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna obejmująca organizację i prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dodatkowych w Zespole Oświatowym w Nowych Iganiach w ramach projektu Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - Moja przyszłość realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Poddziałanie 9.1.2. Zajęcia przeznaczone są dla uczniów Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Nowych Iganiach. Odbywać się będą bezpośrednio po lub przed zajęciami dydaktycznymi oraz w dni wolne od zajęć dydaktycznych w Zespole Oświatowym w Nowych Iganiach. Zamówienie obejmuje: zajęcia z języka angielskiego w szkole podstawowej zajęcia z języka angielskiego w gimnazjum, zajęcia z biologii i geografii w gimnazjum, zajęcia z fizyki i chemii w gimnazjum. Przedmiot zamówienia dzieli się na części: Część 1. Zajęcia z języka angielskiego w szkole podstawowej liczba uczestników: 15 uczniów, łącznie 40 godzin (16 godzin w roku 2014 r. i 24 godzin w 2015 r.). Część 2. Zajęcia z języka angielskiego w gimnazjum liczba uczestników: 15 uczniów, łącznie 40 godzin (16 godzin w roku 2014 r. i 24 godzin w 2015 r.). Część 3. Zajęcia z biologii i geografii w gimnazjum liczba uczestników: 15 uczniów, łącznie 50 godzin (20 godzin w roku 2014 r. i 30 godzin w 2015 r.). Część 4. Zajęcia z fizyki i chemii w gimnazjum liczba uczestników: 15 uczniów, łącznie 50 godzin (20 godzin w roku 2014 r. i 30 godzin w 2015 r.). 1. Całość zamówienia należy zrealizować w Zespole Oświatowym w Nowych Iganiach, ul. Siedlecka 113, 08-110 Siedlce. 2. Zajęcia zostaną przeprowadzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji z dnia 17 listopada 2010 roku w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, poz. 1487). 3. Wykonawca posiada niezbędne kwalifikacje do przeprowadzenia zajęć. 4. Zakres obowiązków osoby prowadzącej zajęcia w projekcie: 1) Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w języku polskim (z wyjątkiem zajęć z języka angielskiego) zajęcia po zakończeniu lub przed rozpoczęciem obowiązkowych lekcji oraz w dni wolne od zajęć dydaktycznych w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły, w terminie od dnia zawarcia umowy do 30 czerwca 2015 roku zgodnie z harmonogramem, o którym mowa w pkt 2) poniżej. 2) Opracowanie w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu, a następnie przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i asystentowi koordynatora projektu. Program zajęć (dot. danej części przedmiotu zamówienia) powinien zawierać: - cel ogólny i cele szczegółowe zajęć, - formy realizacji, - sposoby realizacji celów, - oczekiwane efekty, - sposób ewaluacji efektów, - tematy kolejnych zajęć, - wykorzystanie pomocy dydaktycznych zakupionych w ramach projektu; 3) Dokumentowanie na bieżąco zajęć pozalekcyjnych (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, imienne listy obecności, harmonogramy wypełnione zgodnie z wzorem z strony www.mp.mazovia.pl); 4) Sporządzanie i przekazanie asystentowi koordynatora sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć, współpracy z asystentem koordynatora i dyrektorem szkoły, w której będą prowadzone zajęcia; 5) Informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu; 6) Przestrzeganie obowiązków, zaleceń i terminów wynikających z realizacji umowy; 7) Udział w zebraniach zwoływanych przez asystenta koordynatora; 8) Opieka nad uczniami podczas zajęć; 9) Dbałości o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu; 10) Współdziałanie z dyrektorem szkoły, w której odbywają się zajęcia w zakresie spraw mających wpływ na rytm pracy szkoły w związku z prowadzeniem zajęć; 11) Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa i Statutu Szkoły, w której będą prowadzone zajęcia; 12) Nadzorowanie frekwencji uczestników i przekazywanie tych danych do asystenta koordynatora; 13) Współpraca z rodzicami; 14) Przy wykonaniu przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia miejsca i dokumentacji Projektu logotypami Unii Europejskiej - Europejski Fundusz Społeczny, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Mazowsze Serce Polski oraz nazwą Projektu; 15) Promowanie projektu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: oferta nie musi być zabezpieczona wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: staż pracy na stanowisku nauczyciel kontraktowy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminasiedlce.pl oraz http://e-bip.pl/Start/26.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja i prowadzenie szkoleń z języka polskiego dla obcojęzycznych pracowników Instytutu Lotnictwa i General Electric Company Polska Sp. z o.o.
Dodano: 2016-07-27 - świadczenie usług edukacyjnych w ramach cyklu szkoleń dla animatorów z małych i średnich ośrodków programów Kadra Kultury i Platforma Kultury
Dodano: 2016-07-25 - ŚWIADCZENIE USŁUG EDUKACYJNYCH W ZAKRESIE ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ W PROJEKCIE ROZWÓJ KOMPETENCJI STUDENTÓW LOGOPEDII W UPH W SIEDLCACH
Dodano: 2016-07-20 - świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby projektu Zaproś nas do siebie! 2
Dodano: 2016-07-20 - Świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby projektu Zaproś nas do siebie!
Dodano: 2016-07-15 - Świadczenie usług edukacyjnych i szkoleniowych w zakresie przeprowadzenia zajęć dydaktycznych na 70 godzinnych kursach języka polskiego dla repatriantów i członków ich rodzin.
Dodano: 2016-07-15 - Świadczenie usług edukacyjnych i szkoleniowych w zakresie przeprowadzenia zajęć dydaktycznych na obozie adaptacyjno językowym dla repatriantów i członków ich rodzin w Gdańsku.
Dodano: 2016-07-13 - Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu: Szkolenie z języka angielskiego w trybie grupowym i indywidualnym dla pracowników Urzędu m.st. Warszawy
Dodano: 2016-07-08 - Organizacja i prowadzenie szkoleń z języka angielskiego dla pracowników Instytutu Lotnictwa i General Electric Company Polska Sp. z o.o.
Dodano: 2016-07-07 - ŚWIADCZENIE USŁUG EDUKACYJNYCH W ZAKRESIE ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ W PROJEKCIE ROZWÓJ KOMPETENCJI STUDENTÓW LOGOPEDII W UPH W SIEDLCACH
Dodano: 2016-07-04