Przetargi.pl
Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - Moja przyszłość - zajęcia dodatkowe w Zespole Oświatowym w Stoku Lackim

Gmina Siedlce ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Asłanowicza 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 633 25 40 wew. 56 , fax. 25 6323630
  • Data zamieszczenia: 2014-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siedlce
    ul. Asłanowicza 10 10
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 25 633 25 40 wew. 56, fax. 25 6323630
    REGON: 71158255200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasiedlce.pl oraz http://e-bip.pl/Start/26
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - Moja przyszłość - zajęcia dodatkowe w Zespole Oświatowym w Stoku Lackim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna obejmująca organizację i prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dodatkowych w Zespole Oświatowym im. Jana Pawła II w Stoku Lackim w ramach projektu Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - Moja przyszłość realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Poddziałanie 9.1.2. Zajęcia przeznaczone są dla uczniów Szkoły Podstawowej w Stoku Lackim. Odbywać się będą bezpośrednio po lub przed zajęciami dydaktycznymi w Zespole Oświatowym im. Jana Pawła II w Stoku Lackim. Zamówienie obejmuje: zajęcia z języka angielskiego, zajęcia z matematyki, zajęcia z przyrody, zajęcia z poradnictwa i doradztwa edukacyjno - zawodowego. Przedmiot zamówienia dzieli się na części: Część 1. Zajęcia z języka angielskiego, liczba uczestników: 15 uczniów, łącznie 60 godzin (24 godzin w roku 2014 i 36 godzin w 2015). Część 2. Zajęcia z matematyki, liczba uczestników: 15 uczniów, łącznie 60 godzin (24 godzin w roku 2014 i 36 godzin w roku 2015). Część 3. Zajęcia z przyrody: liczba uczestników: 15 uczniów, łącznie 70 godzin (24 godzin w 2014 i 46 godzin w 2015). Część 4. Zajęcia z poradnictwa i doradztwa edukacyjno - zawodowego: liczba uczestników: 15 uczniów, łącznie 10 godzin (4 godzin w 2014 i 6 godzin w 2015). 1. Całość zamówienia należy zrealizować w Zespole Oświatowym im. Jana Pawła II w Stoku Lackim ul. Siedlecka 135, 08 - 110 Siedlce. 2. Zajęcia zostaną przeprowadzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji z dnia 17 listopada 2010 roku w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, poz. 1487). 3. Wykonawca posiada niezbędne kwalifikacje do przeprowadzenia zajęć. 4. Zakres obowiązków osoby prowadzącej zajęcia w projekcie: 1) Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w języku polskim (z wyjątkiem zajęć z języka angielskiego) zajęcia po zakończeniu lub przed rozpoczęciem obowiązkowych lekcji w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły w terminie od dnia zawarcia umowy do 30 czerwca 2015 roku zgodnie z harmonogramem, o którym mowa w pkt 2) poniżej. 2) Opracowanie w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu, a następnie przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i asystentowi koordynatora projektu. Program zajęć (dot. danej części przedmiotu zamówienia) powinien zawierać: - cel ogólny i cele szczegółowe zajęć, - formy realizacji, - sposoby realizacji celów, - oczekiwane efekty, - sposób ewaluacji efektów, - tematy kolejnych zajęć, - wykorzystanie pomocy dydaktycznych zakupionych w ramach projektu; 3) Dokumentowanie na bieżąco zajęć pozalekcyjnych (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, imienne listy obecności, harmonogramy wypełnione zgodnie z wzorem z strony www.mp.mazovia.pl); 4) Sporządzanie i przekazanie asystentowi koordynatora sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć, współpracy z z asystentem koordynatora i dyrektorem szkoły, w której będą prowadzone zajęcia; 5) Informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu; 6) Przestrzeganie obowiązków, zaleceń i terminów wynikających z realizacji umowy; 7) Udział w zebraniach zwoływanych przez asystenta koordynatora; 8) Opieka nad uczniami podczas zajęć; 9) Dbałości o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu; 10) Współdziałanie z dyrektorem szkoły, w której odbywają się zajęcia w zakresie spraw mających wpływ na rytm pracy szkoły w związku z prowadzeniem zajęć; 11) Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa i Statutu Szkoły, w której będą prowadzone zajęcia; 12) Nadzorowanie frekwencji uczestników i przekazywanie tych danych do asystenta koordynatora; 13) współpraca z rodzicami; 14) Przy wykonaniu przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia miejsca i dokumentacji Projektu logotypami Unii Europejskiej - Europejski Fundusz Społeczny, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Mazowsze Serce Polski oraz nazwą Projektu; 15) Promowanie projektu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta nie musi być zabezpieczona wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminasiedlce.pl i http://e-bip.pl/Start/26
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach