Przetargi.pl
Wyrównanie ubytków i zagłębień nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - asfaltową na gorąco

Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Bielska 59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 267 68 39 , fax. 24 267 68 81
  • Data zamieszczenia: 2015-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku
    ul. Bielska 59 59
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 24 267 68 39, fax. 24 267 68 81
    REGON: 61094622200011
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-plock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Starostwa Powiatowego w Płocku

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyrównanie ubytków i zagłębień nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - asfaltową na gorąco
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wyrównania ubytków i zagłębień nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - asfaltową na gorąco w ilości 490 ton. Zamówienie podzielone zostało na dwa zadania: Zadanie I: wyrównanie ubytków i zagłębień nawierzchni bitumicznych na terenie działania Bazy nr 1 w Sikorzu i Bazy nr 2 w Bodzanowie w ilości 380 ton z podziałem: - Baza nr 1 w Sikorzu - 190 ton - Baza nr 2 w Bodzanowie - 190 ton Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości w poszczególnych Bazach. Zadanie II: wyrównanie ubytków i zagłębień nawierzchni bitumicznych na terenie działania Bazy nr 3 w Gąbinie w ilości 110 ton. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych obejmujących wykonanie robót wchodzących w zakres zadania I, zadania II lub na dwa zadania pod warunkiem iż Wykonawca posiadał będzie dwie ekipy umożliwiające prowadzenie równocześnie prac Zadania I i II. Każde z zadań będzie rozpatrywane oddzielnie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: Zadanie I: 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100); Zadanie II: 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-plock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach