Przetargi.pl
Wyrównanie poziomu dostępności mieszkańców do usług publicznych (PGR)

Gmina Łabowa ogłasza przetarg

  • Adres: 33-336 Łabowa, 38
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łabowa
    38
    33-336 Łabowa, woj. małopolskie
    REGON: 000545604
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.labowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyrównanie poziomu dostępności mieszkańców do usług publicznych (PGR)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Wyrównanie poziomu dostępności mieszkańców do usług publicznych (PGR)”, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą [Załącznik nr 1 do SWZ].Pakiet nr 1 – Adaptacja wnętrza budynku Centrum Aktywizacji Społecznej w Nowej Wsi z zastosowaniem nowoczesnych rozwiązań i technologii. Szczegółowy zakres inwestycji obejmuje:- wykonanie robót wykończeniowych budynku o powierzchni zabudowy 310,46 m2 i powierzchni użytkowej 218,97 m2. Budynek jest zrealizowany na planie prostokąta o wym. 25,783 m na 12,55 m o wysokości kalenicy 8,98 m,- wykonanie robót tynkarskich i malarskich wewnątrz obiektu,- wykonanie robót związanych z montażem okładzin posadzek i ścian wewnętrznych wraz z izolacją cieplną i przeciwwilgociową zgodnie z dokumentacją- montaż wewnętrznej stolarki drzwiowej i meblowej zgodnie z dokumentacją- montaż sufitu podwieszanego z płyt sufitowych wraz z ociepleniem stropu zgodnie z dokumentacją,- montaż wewnętrznych instalacji elektrycznych, teletechnicznych i logicznych wraz z montażem opraw zgodnie z dokumentacją- montaż wewnętrznych instalacji kanalizacji sanitarnej i wodociągowej wraz z montażem urządzeń i osprzętu zgodnie z dokumentacją,- montaż wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z montażem urządzeń odbiorczych (grzejniki, centrale nawiewne) zgodnie z dokumentacją,- montaż paneli fotowoltaicznych wraz z montażem urządzeń (m.in. inwerter) wraz z podłączeniem i uruchomieniem zgodnie z dokumentacją,- montaż i uruchomienie urządzeń kotłowni zgodnie z dokumentacją,- montaż nawierzchni z kostki betonowej zgodnie z dokumentacją.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Wyrównanie poziomu dostępności mieszkańców do usług publicznych (PGR)”, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą [Załącznik nr 1 do SWZ]. Pakiet nr 2 – Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną w Barnowcu na dz. ew. nr 205 obręb Barnowiec, gm. Łabowa.Szczegółowy zakres inwestycji obejmuje:- rozbiórkę istniejących fundamentów po zniszczonym budynku starej świetlicy wiejskiej,- wykonanie stanu surowego zamkniętego budynku świetlicy wiejskiej zgodnie pozwoleniem na budowę,- wykonanie prac związanych z montażem warstw ociepleniowych i elementów dekoracyjnych na elewacji budynku,- montaż muru oporowego zgodnie z dokumentacją,- montaż krawężników i obrzeży betonowych wraz z warstwami podbudowy pod projektowanymi placami, drogami wewnętrznymi i chodnikami zgodnie z dokumentacją,- przyłącz energetyczny zgodnie z dokumentacją,- montaż instalacji kanalizacji wewnętrznej pod posadzkowej, instalacji wodnej, centralnego ogrzewania zgodnie z dokumentacją,- montaż urządzeń i uruchomienie kotłowni zgodnie z dokumentacją,- montaż zbiornika na nieczystości ciekłe zgodnie z dokumentacją,- wykonanie przyłącza kanalizacyjnego do zbiornika na nieczystości zgodnie z dokumentacją,- wykonanie przyłącza wodociągowego do istniejącej studni zgodnie z dokumentacją,- wykonanie przyłącza energetycznego do budynku, studni (zasilanie urządzeń) zgodnie z dokumentacją,- wykonanie instalacji odgromowej zgodnie z dokumentacją,- montaż lamp oświetlenia wokół budynku zgodnie z dokumentacją,- wykonanie instalacji wewnętrznej gazowej zgodnie z dokumentacją,- montaż placu przy budynku wraz z montażem ślusarki stalowej zgodnie z dokumentacją
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:5 500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych 00/100) – dla pakietu nr 110 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) – dla pakietu nr 22. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą określonego w Rozdziale XV ust. 1 SWZ, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczyw Nowym Sączu Nr konta 87 8811 0006 0032 0310 0101 0201 z dopiskiem Wadium do Postępowania nr RI.271.3.12.2022 pn. „Wyrównanie poziomu dostępności mieszkańców do usług publicznych. (PGR)”.Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego (środki pieniężne muszą wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert). Z uwagi na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, za pośrednictwem Platformy w odrębnym pliku.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa następujące warunki udziału w Postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp:1.1. Warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: nie dotyczy.1.2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: nie dotyczy.1.3. Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej:a) wykazanie się posiadaniem dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum: 500 000,00 zł (dla pakietu nr 1); 1 000 000,00 zł (dla pakietu nr 2);b) Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę łączną nie niższą niż 500 000,00 zł (dla pakietu nr 1); 1 000 000,00 zł (dla pakietu nr 2).1.4. Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał co najmniej:- jedną robotę ogólnobudowlaną budynku o wartości nie mniejszej niż:500 000,00 zł brutto (dla pakietu nr 1);900 000,00 zł brutto (dla pakietu nr 2);- jedną robotę w zakresie instalacji fotowoltaicznych o mocy minimum 6 kW (dla pakietu nr 1); o wartości nie mniejszej niż:30 000,00 zł brutto (dla pakietu nr 1);- jedną robotę w zakresie robót instalacyjnych co, wod-kan o wartości nie mniejszej niż:70 000,00 zł brutto (dla pakietu nr 2);- jedną robotę w zakresie robót elektrycznych o wartości nie mniejszej niż:30 000,00 zł brutto (dla pakietu nr 2);Zamawiający dopuszcza wykonanie jednej roboty budowlanej obejmującej wszystkie wyżej wskazane zakresy w zakresie danego pakietu o wartości nie mniejszej niż:530 000,00 zł brutto (dla pakietu nr 1); 1 000 000,00 zł brutto (dla pakietu nr 2).W przypadku wykonawców podających wartości robót w innych walutach niż PLN, Zamawiający przeliczy wartość brutto tych robót po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.b) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami:Dla pakietu nr 1- kierownikiem budowy który winien posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiadającego co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe, który w dniu podpisania umowy będzie członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz ustawąo samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów;- kierownikiem robót, który winien posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiadającego co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe, który w dniu podpisania umowy będzie członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz ustawąo samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów;Dla pakietu nr 2- kierownikiem budowy który winien posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiadającego co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe, który w dniu podpisania umowy będzie członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz ustawąo samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów;- kierownikiem robót, który winien posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznychi elektroenergetycznych oraz posiadającego co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe, który w dniu podpisania umowy będzie członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów;- kierownikiem robót, który winien posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiadającego co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe, który w dniu podpisania umowy będzie członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz ustawąo samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów;Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodniez ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane Dz.U. 1994 Nr 89, poz. 414 t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65 tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 220).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach