Przetargi.pl
Wyprawka uczestników kursu ECDL START

Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotnicze Hufce Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, Al. Wojska Polskiego 21
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7420602 , fax. 062 7420602
  • Data zamieszczenia: 2013-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotnicze Hufce Pracy
    Al. Wojska Polskiego 21 21
    63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7420602, fax. 062 7420602
    REGON: 25101239400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckiw-pleszew.ohp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa podległa Ministerstwu Pracy i Polityki Społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyprawka uczestników kursu ECDL START
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów współfinansowana ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach projektu Nowe perspektywy 2. Postępowanie składa się z 4 części: Część 1 - dostawa podręcznika Książkę ECDL 7 modułów - publikacja musi być zrecenzowana i zatwierdzona przez Polskie Towarzystwo Informatyczne. Publikacja musi zawierać następujące moduły: Moduł 1: podstawy technik informatycznych i komunikacyjnych wraz z egzaminem praktycznym Moduł 2: użytkowanie komputerów wraz z egzaminem praktycznym Moduł 3:przetwarzanie tekstów wraz z egzaminem praktycznym Moduł 4: arkusze kalkulacyjne wraz z egzaminem praktycznym Moduł 5: Bazy danych wraz z egzaminem praktycznym Moduł 6: Grafika menadżerska i prezentacyjna wraz z egzaminem praktycznym Moduł 7: Przeglądanie stron internetowych i komunikacja wraz egzaminem praktycznym Ilość: 187 sztuk Miejsce dostawy: wg załącznika do SIWZ na koszt i staraniem Wykonawcy Część 2 - dostawa płyty praz pendrives Ta część obejmuje dostawę dla każdego uczestnika kursu: - płyty multimedialna CD z programem ECDL do samodzielnej nauki w domu, - przenośny dysk danych pendive 4 GB. Ilości: po 187 sztuk. Miejsce dostawy: wg załącznika do SIWZ na koszt i staraniem Wykonawcy Część 3 - dostawa materiałów biurowych dla uczestników kursu Ta część obejmuje dostawę: - długopis z chowanym wkładem (np.: typu Zenith), - zeszyt w kratkę, w twardej oprawie 80-100 kartkowy, Ilości: po 187 sztuk. Miejsce dostawy: wg załącznika do SIWZ na koszt i staraniem Wykonawcy Część 4 - dostawa materiałów biurowych dla obsługi kursu - toner do drukarki hp laser jet 1020 o podwyższonej wydajności- 2 szt., - 1 ryzę papieru 250 arkuszy ,gramatura: 160g/m2, kolor: biały, - 1 ryzę papieru 500 arkuszy na grupę (19 grup), gramatura: 80g/m2, kolor: biały, - skoroszyt z fałdą A-4 dla każdej grupy (19 grup), - dziennik zajęć dla każdej grupy typ I/6 (19 grup). Miejsce dostawy: wg załącznika do SIWZ na koszt i staraniem Wykonawcy Dostawa w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. Wszystkie materiały muszą być opatrzone Logo i nazwą projektu oraz umieszczoną informacją Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (dla części 1, 2). Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia instytucjom kontrolującym realizację projektu prawo wglądu we wszystkie dokumenty związane z realizacją projektu Wypłata wynagrodzenia nastąpi na konto Zleceniobiorcy po otrzymaniu środków otrzymanych z rezerwy celowej budżetu środków europejskich i budżetu państwa wg określonych możliwości prawnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 221110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ckiw-pleszew.ohp.pl lub www.ckiw-pleszew-bip.ohp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach