Przetargi.pl
WYPOSAŻENIE ZAPLECZA KUCHENNEGO I STOŁÓWKI DLA POTRZEB ZESPOŁU SZKOLNO- PRZEDSZKOLNEGO W OSTRÓDZIE

Gmina Miejska Ostróda ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Mickiewicza
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 429 400 , fax. 896 429 401
  • Data zamieszczenia: 2019-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Ostróda
    ul. Mickiewicza 24
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 429 400, fax. 896 429 401
    REGON: 52443000000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYPOSAŻENIE ZAPLECZA KUCHENNEGO I STOŁÓWKI DLA POTRZEB ZESPOŁU SZKOLNO- PRZEDSZKOLNEGO W OSTRÓDZIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie zaplecza kuchennego i stołówki dla potrzeb Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Ostródzie, w tym: 1) Część 1- dostawa mebli oraz wyposażenia zintegrowanego z meblami; 2) Część 2- dostawa wyposażenia wolnostojącego; zgodnie z formularzem kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 4.1, 4.2 do SIWZ), rzutem pomieszczeń (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę (w tym załadunek i rozładunek), wniesienie, montaż (złożenie i ustawienie zgodnie z wytycznymi Zamawiającego), instalację i uruchomienie wyposażenia oraz techniczne szkolenie pracowników. 3. Miejsce dostawy Zespół Szkolno- Przedszkolny w Ostródzie przy ul. Plebiscytowej 50. 4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno- eksploatacyjno- użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę podanych gabarytów wyposażenia za zgodą Zamawiającego w zakresie +/- 5%. 6. Dostarczony sprzęt oraz wyposażenie może być tylko fabrycznie nowe, nie może nosić żadnych śladów używania. Winien spełniać wymogi norm UE, posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, posiadać deklaracje CE. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do okazania niezbędnych certyfikatów, atestów, świadectw jakości i innych dokumentów potwierdzających spełnianie wymogów. Dostarczony sprzęt ma posiadać niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim. Dostarczony sprzęt musi być wysokiej jakości, o wysokich walorach użytkowych oraz spełniać wymogi: 1) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 1422 ze zm.); 2) rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (t.j. Dz.U. z 2003 r. nr 169 poz. 1650 ze zm.); 3) rozporządzenia (WE)nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych; 4) rozporządzenia (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego; 5) rozporządzenia (WE) 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylający dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG; 6) rozporządzenia Komisji (UE) Nr 10/2011 z dnia 14 stycznia 2011 r. w sprawie materiałów i wyrobów z tworzyw sztucznych przeznaczonych do kontaktu z żywnością.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39141000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz- oferta (załącznik nr 1 do SIWZ); 2) formularz- kalkulacja ceny ofertowej (adekwatnie do wybranej części- załącznik nr 4.1, 4.2 do SIWZ); 3) pełnomocnictwo oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię, w przypadku: a) wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 6 do SIWZ; b) ustanowienia przez wykonawcę pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach