Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum Dział ds. Aparatury ogłasza przetarg
- Adres: 31-501 Kraków, ul. Kopernika 19B
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 4210466, 4213800, 4292470 , fax. 012 4210466, 4213800
- Data zamieszczenia: 2009-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum Dział ds. Aparatury
ul. Kopernika 19B 19B
31-501 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 4210466, 4213800, 4292470, fax. 012 4210466, 4213800
REGON: 00000127000040 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie Zakładu Diagnostyki UJ-CM. Spr. znak. DAp/CM/242/12/ZP/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wyposażenie Zakładu Diagnostyki UJ-CM. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Dostawę wraz z transportem do siedziby użytkownika. 2.Uruchomienie 3.Przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi dla 3 osób w terminie ustalonym przez użytkownika. 4.Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim. 5.Udzielenie minimum 12 miesięcznej gwarancji jakości. 6.Zapewnienie autoryzowanego serwisu gwarancyjnego z czasem reakcji na zgłoszoną usterkę do 48 godzin od chwili zgłoszenia przez użytkownika faksem. 7.Wykonanie w okresie gwarancji minimum 1 nieodpłatnego przeglądu gwarancyjnego.Termin wykonania przeglądu ustali użytkownik z wykonawcą. 8.W przypadku, gdy czas naprawy przekroczy 14 dni roboczych Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenie aparatu zastępczego na okres naprawy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 380000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawcę wymaganych dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia opisane przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, do oferty należy dołączyć: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie wykonawcy - na podst. art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych II.W przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt I ppkt. 1, wykonawca składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, III.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt II, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, przy czym dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Formę dokumentów określa rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U.z 2006r Nr 87 poz. 605 z późn. zm.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.cm-uj.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu specjalistycznego, pochłaniaczy pyłów i gazów oraz dygestorium dla pracowni konserwacji wraz z ich montażem w oddziale Muzeum Historycznego Miasta Krakowa - Thesaurus Cracoviensis ul. Księcia Józefa 337, 30-243 Kraków
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa wyrobów jednorazowych do badań mikrobiologicznych
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego (cieplarka laboratoryjna)
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
Dodano: 2016-06-03 - Automatyczna barwiarka preparatów histologicznych wraz z automatyczną zaklejarką
Dodano: 2016-03-24 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego do Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego w Balicach
Dodano: 2016-02-05 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego.
Dodano: 2016-01-25 - Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i wyposażenia laboratoriów Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego w Balicach
Dodano: 2016-01-13 - Dostawa i uruchomienie barwiarki i zaklejarki
Dodano: 2015-12-04