Przetargi.pl
WYPOSAŻENIE WNĘTRZ BUDYNKU RATUSZA W CIECHANOWIE realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn: Rozbudowa ratusza - etap II

Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów ogłasza przetarg

  • Adres: 06-400 Ciechanów, Plac Jana Pawła II 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 6749200 , fax. 23 672 29 63
  • Data zamieszczenia: 2012-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów
    Plac Jana Pawła II 6 6
    06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
    tel. 23 6749200, fax. 23 672 29 63
    REGON: 13037782400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umciechanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYPOSAŻENIE WNĘTRZ BUDYNKU RATUSZA W CIECHANOWIE realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn: Rozbudowa ratusza - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest: 1. Dostawa i montaż nowych mebli biurowych oraz wszystkich elementów wyposażenia do nowego budynku Ratusza w Ciechanowie - przedstawionych w załączniku nr 1 i nr 2 do SIWZ - Wykaz elementów zamówienia i opis przedmiotu zamówienia. 2. Dostarczenie mebli oraz pozostałego wyposażenia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego; rozładunek, rozpakowanie, montaż oraz ustawienie i wypoziomowanie mebli i wyposażenia we wskazanych pomieszczeniach; usuniecie z terenu Zamawiającego wszelkich materiałów opakowaniowych (kartony, folie itp.) Wymagania techniczne: 1. Oferowane przez Wykonawcę meble oraz pozostałe wyposażenie (w tym sprzęt AGD) muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad i praw osób trzecich. 2. Zamawiający wymaga aby dostarczone meble oraz wyposażenie (w tym sprzęt AGD) charakteryzowały się wysoką jakością wykonania tzn. niepożądane są: a) jakiekolwiek ubytki, uszkodzenia, zabrudzenia, ślady kleju b) różnice w wyglądzie powierzchni mebli danego typu c) różnice w odcieniach w danej grupie mebli oraz pozostałego wyposażenia d) meble niestabilne, chwiejne e) widoczne sposoby łączenia elementów mebli, w szczególności śruby, spawy, nity, wkręty, zaślepki, otwory, kołki itp. 2. Meble oraz pozostałe wyposażenie (w tym sprzęt AGD) muszą być objęte minimalnym 24 miesięcznym okresem gwarancji. 3. W okresie gwarancji meble oraz pozostałe wyposażenie (w tym sprzęt AGD) objęte będą serwisem gwarancyjnym. W ramach serwisu Wykonawca odbierze uszkodzone meble oraz pozostałe wyposażenie (w tym sprzęt AGD) od Zamawiającego i dostarczy z powrotem sprawne do Zamawiającego lub dokona napraw bezpośrednio u Zamawiającego. Koszt serwisu gwarancyjnego w okresie 24 miesięcy Wykonawca uwzględnia w cenie oferty. 4. Wykonawca zapewni dostawę mebli i pozostałych elementów wyposażenia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko do budynku Zamawiającego, do pomieszczeń przez niego wskazanych 5. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez Zamawiającego. 6. Meble muszą charakteryzować się wysoka trwałością, odpornością na zarysowania i temperaturę oraz spełniać wymagania do eksploatacji w biurach. 7. Kolor tapicerki, krzeseł, foteli oraz pozostałego wyposażenia - zostanie ustalony na etapie realizacji zamówienia na podstawie załączonych do oferty wzorników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) przed terminem składania ofert w formach przewidzianych przez ustawę PZP. W przypadku wadium w formie pieniężnej należy je wpłacić przelewem na rachunek 54 82 13 0008 2001 0088 8888 0010 Bank Spółdzielczy Ciechanów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umciechanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach