Urząd Miejski w Krzeszowicach ogłasza przetarg
- Adres: 32-065 Krzeszowice, Grunwaldzka
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 122 520 855 , fax. 122 520 802
- Data zamieszczenia: 2020-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Krzeszowicach
Grunwaldzka 4
32-065 Krzeszowice, woj. małopolskie
tel. 122 520 855, fax. 122 520 802
REGON: 52690800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/umkrzeszowice,m,330168,2020.html
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie w urządzenia multimedialne nowej części budynku Szkoły Podstawowej w Krzeszowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń multimedialnych do nowej części budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Krzeszowicach, ul. Szkolna 7. 2) Postępowanie współfinansowane jest przez Unię Europejską, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Działanie 11.1 Rewitalizacja miast, Poddziałanie 11.1.2 Rewitalizacja miast średnich i małych. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje: - rzutnik multimedialny – 5 szt. - tablica multimedialna – 1 kpl. - ekran ścienny – 10 szt. - uchwyty do rzutników multimedialnych – 10 kpl. - magiczna podłoga – 1 kpl. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający rodzaj, ilość przedmiotu zamówienia, parametry techniczne, pozostałe wymogi jest zawarty w załączniku nr 4 (opis przedmiotu zamówienia) do SIWZ. 5) Pozostałe warunki realizacji zamówienia określa „Wzór umowy”, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32322000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, składając ofertę przedłoży następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ; 2. Wypełniony i podpisany Załącznik nr 4 - stanowiący załącznik do Formularza oferty. 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w pkt. 10 niniejszej SIWZ - sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ: W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Zamawiający dopuszcza złożenie jednego oświadczenia sporządzonego według załącznika nr 2 do SIWZ jedynie w przypadku podpisania go przez Pełnomocnika wyznaczonego do reprezentowania Wykonawców jeżeli z treści oświadczenia bezsprzecznie wynika, że oświadczenie woli dotyczy wszystkich członków konsorcjum. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wskazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu jw., na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 4. pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 13 SIWZ, w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika/*jeśli dotyczy/; 5. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego/*jeśli dotyczy/;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę monitora interaktywnego
Dodano: 2023-12-08 - „Dostawa i montaż: wyposażenie pracowni tradycji i dziedzictwa w multimedia, meble i sprzęt”
Dodano: 2023-10-30 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę monitora interaktywnego
Dodano: 2023-10-10 - Dostawa wraz z uruchomieniem 1 zestawu mikroskopu stereoskopowego do obserwacji w świetle przychodzącym w polaryzacji i jasnym polu, wraz z z kamerą cyfrową i oprogramowaniem - KC-zp. 272-196/23
Dodano: 2023-08-25 - Dostawa środków czystości dla potrzeb AGH - KC-zp. 272-357/23
Dodano: 2023-06-30 - Dostawa wraz z uruchomieniem 1 zestawu mikroskopu stereoskopowego do obserwacji w świetle przychodzącym w polaryzacji i jasnym polu, wraz z z kamerą cyfrową i oprogramowaniem - KC-zp. 272-196/23
Dodano: 2023-04-03 - Dostawa 2 szt. projektorów dla WEiP
Dodano: 2023-02-16 - Dostawa specjalistycznych pracowni językowych dostosowanych do osób ze specjalnymi potrzebami do dwóch jednostek oświatowych w ramach projektu grantowego pn. „Dostępna Szkoła (...)"
Dodano: 2022-11-18 - "Dostawa systemów oraz sprzętu informatycznego" w ramach projektu "Cyfrowa Gmina"
Dodano: 2022-10-19 - Zakup wraz z dostawą, instalacją systemu multimedialnego do obsługi Sal
Dodano: 2022-08-30