Centrum Kultury w Krynicy-Zdroju ogłasza przetarg
- Adres: 33-380 Krynica-Zdrój, ul. marszałka Józefa Piłsudskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 471 07 50 , fax. 18 471 07 55
- Data zamieszczenia: 2019-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Kultury w Krynicy-Zdroju
ul. marszałka Józefa Piłsudskiego 19
33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie
tel. 18 471 07 50, fax. 18 471 07 55
REGON: 96840500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckkrynica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie w sprzęt kinotechniczny dla nowej sali kinowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie wyposażenia w sprzęt kinotechniczny dla nowej sali kinowej. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę: 1) kinowego projektora cyfrowego w standardzie DCI; 2) odpowiedniego serwera kinowego w standardzie DCI; 3) odpowiedniego obiektywu do projektora cyfrowego umożliwiającego projekcje w standardzie DCI w kinie „Jaworzyna II”; 4) dedykowanego komputera lub panel sterujący projektora; 5) lampy o odpowiedniej mocy dla projekcji cyfrowych, w tym 3D, dla sali przeznaczonej do cyfryzacji w kinie „Jaworzyna II”; 6) odpowiedniego stolika pod zestaw cyfrowy. Sala kinowa nie ma możliwości posiadania kabiny projekcyjnej. Projektor podwieszany na sali kinowej. Odległość projekcyjna – 4 m. Szerokość ekranu – 4,55 m. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 2 letni okres gwarancji jakości na dostarczone urządzenia. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnik może udzielać dalszych pełnomocnictw, jeżeli wynika to z treści udzielonego pełnomocnictwa (w przypadku udzielenia pełnomocnictwa dalszemu pełnomocnikowi, należy przedłożyć nieprzerwany ciąg pełnomocnictw wraz z dokumentami wskazującymi na upoważnienie do działania w imieniu wcześniejszych pełnomocników). Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa powyżej. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 i nast. ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie /tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 540 ze zm./).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu serwerowego i komputerowego w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
Dodano: 2024-06-03 - Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH
Dodano: 2024-05-29 - Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych dla Akademii Tarnowskiej - I etap
Dodano: 2024-05-22 - Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania - 10 części
Dodano: 2024-05-17 - Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania - 5 części
Dodano: 2024-05-13 - Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH
Dodano: 2024-04-30 - Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania - 10 części
Dodano: 2024-04-05 - „Dostawa sprzętu IT – w ramach realizowanego przedsięwzięcia grantowego pn. „Dostępne Nowe Brzesko”.
Dodano: 2024-03-11 - Zakup sprzętu komputerowego, tj. komputery stacjonarne z monitorami oraz oprogramowaniem biurowym - 8 szt. na potrzeby Instytutu Lekarskiego ANS w Nowym Targu dla kierunku lekarskiego
Dodano: 2024-01-11 - Dostawa komputerów typu All-in-One
Dodano: 2024-01-10