Przetargi.pl
Wyposażenie szlaków turystycznych w infrastrukturę turystyczną i edukacyjną w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu dofinansowanego z UE: "Ochrona obszarów pasa nadmorskiego przed nadmierną presją turystyczną" wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, decyzji i pozwoleń.

Nadleśnictwo Choczewo ogłasza przetarg

  • Adres: 84210 Choczewo, ul. Świerkowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 722 629 , fax. 585 722 606
  • Data zamieszczenia: 2017-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Choczewo
    ul. Świerkowa 8
    84210 Choczewo, woj. pomorskie
    tel. 585 722 629, fax. 585 722 606
    REGON: 19003679500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie szlaków turystycznych w infrastrukturę turystyczną i edukacyjną w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu dofinansowanego z UE: "Ochrona obszarów pasa nadmorskiego przed nadmierną presją turystyczną" wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, decyzji i pozwoleń.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego postępowania jest: Zadanie 5 - Wykonanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB); wykonanie przedmiaru robót; kosztorysu inwestorskiego; wraz z niezbędnymi uzgodnieniami wynikającymi z obowiązującego prawa celem zgłoszenia robót budowlanych i wykonanie małej infrastruktury turystycznej i edukacyjnej w postaci wiat, ław, stołów, tablic o treściach przyrodniczych wzdłuż szlaków turystycznych. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Program funkcjonalno – użytkowy;3.Wszystkie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawarte w dokumentach wymienionych w ust. 2 mają przykładowy charakter, a wykonawca ma prawo każdorazowo przedstawić w składanej przez siebie ofercie produkt (materiał) bądź jego element równo ważny, o nie gorszych parametrach techniczno-użytkowych. 4.W każdym przypadku, gdy dokumentacja, o której mowa w ust. 2 opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych (marek), patentów lub pochodzenia (producenta), to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych w takim zakresie i w taki sposób, aby gwarantowały wykonanie robót w zgodzie z dokumentacją, o której mowa w ust. 2. 5.Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. 6.Wykonawca zobowiązany jest udzielić rękojmi oraz gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane na okres 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót budowlanych. 7.Wszystkie materiały, urządzenia, maszyny, narzędzia i sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia dostarcza i zabezpiecza wykonawca. 8.Wszystkie materiały, maszyny określone w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jako określenie wymaganych parametrów technicznych i technologicznych oraz standardów jakościowych. 9.Prace stanowiące przedmiot zamówienia należy wykonywać z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 10.Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną przyszłego terenu budowy celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wizja lokalna obiektu – po uprzednim kontakcie telefonicznym z Sekretarzem Nadleśnictwa - Adamem Semmerlingiem tel.: 58 – 57 -22-621. 11.Zamawiający zgodnie z przepisem art. 29 ust. 5 ustawy Pzp wymaga aby w przypadku projektów budowlanych zastosowana została zasada projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. 12.Zamawiający zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących prace fizyczne w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. 13.Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 12 oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiający wymaga przekazania w terminie 7 dni od dnia zawarcia Umowy wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w ust. 12 wraz z pisemnym oświadczeniem, że osoby te są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wykaz ma obejmować wyłącznie imię i nazwisko pracownika, datę zatrudnienia oraz informację o rodzaju wykonywanych przez niego czynności. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przez cały okres obowiązywania Umowy, przedstawi dodatkowo w terminie 7 dni roboczych, informację o stanie zatrudnienia ww. osób, oświadczenia, że osoby te są zatrudnione na podstawie umowy o pracę oraz dokumenty potwierdzające zgłoszenie pracownika do ubezpieczenia (ZUS). Powyższe dokumenty będą zawierać wyłącznie imię i nazwisko pracownika, datę zatrudnienia oraz rodzaj wykonywanej pracy. W pozostałym zakresie wykonawca jest zobowiązany zanonimizować przekazywane dokumenty. Sankcje wynikające z niespełnienia wymagań dotyczących zatrudnienia na postawie umowy o pracę określa Projekt Umowy, stanowiący Załącznik nr 5 do zaproszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223820-0

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną