Przetargi.pl
Wyposażenie szkolnych pracowni (21 części) na potrzeby realizacji projektu pn.: „Wyższa jakość edukacji w Gminie Boguchwała"

Gmina Boguchwała ogłasza przetarg

  • Adres: 36-040 Boguchwała, Suszyckich
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8755201 , fax. 017 8755209
  • Data zamieszczenia: 2019-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Boguchwała
    Suszyckich 33
    36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie
    tel. 017 8755201, fax. 017 8755209
    REGON: 69058200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.boguchwala.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie szkolnych pracowni (21 części) na potrzeby realizacji projektu pn.: „Wyższa jakość edukacji w Gminie Boguchwała"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, zgodnego z normami i obowiązującymi wymaganiami techniczno-eksploatacyjnymi obowiązującymi w Polsce, wyposażenie szkolnych pracowni na potrzeby realizacji projektu pn.: „Wyższa jakość edukacji w Gminie Boguchwała”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, osi priorytetowej IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie, Działanie 9.2 Poprawa jakości kształcenia ogólnego. Część 1: Zakup i dostawa doposażenia pracowni matematycznych - 6 zestawów Część 2: Zakup i dostawa doposażenia pracowni logopedycznej - 2 zestawy Część 3: Zakup i dostawa wyposażenia pracowni biologicznych - 10 zestawów Część 4: zakup i dostawa wyposażenia pracowni fizycznych – 10 zestawów Część 5: zakup i dostawa wyposażenia pracowni chemicznych – 10 zestawów Część 6: zakup i dostawa wyposażenia pracowni geograficznych – 10 zestawów Część 7: zakup i dostawa wyposażenia pracowni przyrodniczych – 10 zestawów Część 8: zakup i dostawa stacji meteo – 1 zestaw Część 9 zamówienia: zakup i dostawa robotów edukacyjnych/zestaw klocków – pełny pakiet wraz z oprogramowaniem – 10 zestawów Część 10: Zakup i dostawa drukarki wraz z oprogramowaniem – 5 zestawów (nazwy wyposażenia, ilości): Drukarka 3D – 1 szt. Część 11: zakup i dostawa wyposażenia mobilnej pracowni – 10 zestawów Notebook (laptop) z ekranem 15,6" – 10 szt., Wózek na laptopy - 1 szt. Część 12: zakup i dostawa wyposażenia mobilnej pracowni – 10 zestawów (nazwy wyposażenia, ilości): Monitor interaktywny - 1 szt. Część 13: zakup i dostawa robotów do klas młodszych – 4 zestawy Część 14: zakup i dostawa robotów edukacyjnych – 3 zestawy (nazwy wyposażenia, ilości): Robot edukacyjny oraz oprogramowanie z tabletami do programowana robotów – 3 szt. Część 15: zakup i dostawa wyposażenia pracowni do zajęć biologicznych dla LO Część 16: zakup i dostawa wyposażenia pracowni do zajęć chemicznych dla LO Część 17: zakup i dostawa wyposażenia pracowni do zajęć fizycznych dla LO Część 18: zakup i dostawa wyposażenia pracowni do zajęć geograficznych dla LO Część 19: zakup i dostawa wyposażenia pracowni mobilnej dla LO Część 20: zakup i dostawa wyposażenia systemu zarządzania siecią komputerową dla LO (nazwy wyposażenia, ilości): Firewall - 1 szt., Zasilacz UPS - 1 szt., Klimatyzator - 1 szt. Część 21: zakup i dostawa wyposażenia pracowni dla LO (nazwy wyposażenia, ilości): Drukarka 3D - 1 szt., System zarządzania siecią - 1 szt., Ruter - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki od 1 do 21 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy sporządzony wg. załącznika nr 22 do SIWZ; 2. Szczegółowy formularz cenowy dotyczący każdej części zamówienia, zawierający nazwę nadaną przez producenta oferowanego produktu, cenę jednostkową brutto każdej pozycji danej części zamówienia oraz wartość końcową brutto każdej pozycji wyszczególnionej w opisie przedmiotu zamówienia – załączniki 1-21 do niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach