Gmina Międzyrzec Podlaski ogłasza przetarg
- Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 20
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 83 3712496
- Data zamieszczenia: 2014-06-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzec Podlaski
ul. Warszawska 20 20
21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
tel. 83 3712496
REGON: 03023742800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecgmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Rzeczyca oraz doposażenie świetlic w Misiach i Łukowisku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa mebli kuchennych, gablot i regałów wystawienniczych (łącznie z ich montażem, wniesieniem i rozmieszczeniem) stołów, krzeseł, sprzętu AGD, materiałów do robótek ręcznych, sztućców, naczyń obiadowych i kuchennych - określonych w załączniku nr 5 do siwz i zwanych dalej asortymentem. Świetlice wiejskie, do których dostarczony ma być asortyment znajdują się w następujących miejscowościach z terenu Gminy Międzyrzec Podlaski: Rzeczyca, Misie, Łukowisko i zostały odpowiednio wymienione w załączniku nr 5 do siwz, będącym szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia a) nazwy własne, użyte w siwz, nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego b) cały dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, w gatunku pierwszym bez usterek i uszkodzeń c) dostawa i rozmieszczenie/montaż poszczególnych asortymentów nastąpi w określonej ilości i do odpowiedniej świetlicy d) dopuszczając równoważność przedmiotu zamówienia Zamawiający informuje, że parametry określonych w załączniku nr 5 przedmiotów nie mogą być gorszej jakości ani mniej funkcjonalne; e) faktury (lub rachunki) za realizację przedmiotu zamówienia muszą być wystawiane oddzielnie (lub z wyszczególnieniem) na każdą świetlicę wiejską - przy założeniu płatności jednorazowej za wykonanie całości zamówienia (odpowiednio na daną część zamówienia) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmiedzyrzecpodlaski.bip.lublin.pl/index.php?id=376
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną