Gminne Centrum Kultury i Czytelnictwa w Jodłowej ogłasza przetarg
- Adres: 39-225 Jodłowa, Jodłowa 25
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 014 681 35 14 , fax. 014 681 35 14
- Data zamieszczenia: 2009-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminne Centrum Kultury i Czytelnictwa w Jodłowej
Jodłowa 25
39-225 Jodłowa, woj. podkarpackie
tel. 014 681 35 14, fax. 014 681 35 14
REGON: 85047852200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie świetlicy wiejskiej w Dębowej w meble, sprzęt: rekreacyjno - sportowy, nagłośnieniowy i komputerowy wraz z montażem i ustawieniem we wskazanych pomieszczeniach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie świetlicy wiejskiej w Dębowej w meble, sprzęt: rekreacyjno - sportowy, nagłośnieniowy i komputerowy wraz z montażem i ustawieniem we wskazanych pomieszczeniach. Wykaz zamawianego sprzętu: biurko pod komputer 4 szt biurko komputerowe pod serwer 1 szt. szafka zamykana 3 szt. zestaw komputerowy 4 szt. zestaw komputerowy serwer 1 szt. urządzenie wielofunkcyjne 1 szt. gablota wystawiennicza 2 szt. stół składany 10 szt. krzesła składane 60 szt. zestaw nagłośnieniowy 1 szt. stół konferencyjny 1 szt. szafka wisząca 2 szt. stół do bilarda 1 szt. atlas zestaw do ćwiczeń 1 szt. stół do tenisa stołowego 1 szt Szczególowe wymagania i parametry zamawianego sprzętu zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391500008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) zestawienie sprzętu i wyposażenia z podaniem wymaganych parametrów A.3) Wzór umowy B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawa zamówień publicznych. (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ) C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. C zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. C. D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: D.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B 1, B 2 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugjodlowa.itl.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyposażenie sal lekcyjnych i magazynów w meble
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa wyposażenia meblowego dla Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2016-02-11 - Przebudowa budynku dworu z przeznaczeniem na usługi opiekuńcze - Utworzenie żłobka samorządowego - Zakup wraz z dostawą zabawek, artykułów plastycznych, pomocy dydaktycznych oraz zakup wraz z dostawą i montażem mebli i wyposażenia
Dodano: 2015-10-30 - Dostawa wraz z instalacją regałów stacjonarnych i jezdnych do archiwum zakładowego w budynku Urzędu Miasta Stalowej Woli przy ul. Wolności 7.
Dodano: 2015-10-28 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA DZIENNEGO DOMU SENIOR - WIGOR
Dodano: 2015-09-23 - Wyposażenie Dziennego Domu SENIOR - WIGOR
Dodano: 2015-09-04 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia socjalnobytowego domu studenckiego Państwowej Wyższej Szkoły Wschodnioeuropejskiej w Przemyślu mieszczącego się przy ul. Tymona Terleckiego 4 - działka 194 obr. 212 Przemyśl,
Dodano: 2015-07-30 - Dostawa wyposażenia meblowego dla potrzeb Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2014-09-08 - Nazwa postępowania: Dostawa mebli na wyposażenie pracowni zajęciowych w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Powstańców Styczniowych, w ramach zadania pn. Modernizacja Domu Pomocy Społecznej przy ul. Powstańców Styczniowych
Dodano: 2014-03-27 - Dostawa wyposażenia sali do wideokonferencji - w ramach projektu UR - nowoczesność i przyszłość regionu
Dodano: 2013-12-02