Gmina Nowa Wieś Lęborska ogłasza przetarg
- Adres: 84-351 Nowa Wieś Lęborska, ul. Grunwaldzka 24
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8612428 w. 34 , fax. 059 8612164
- Data zamieszczenia: 2011-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Wieś Lęborska
ul. Grunwaldzka 24 24
84-351 Nowa Wieś Lęborska, woj. pomorskie
tel. 059 8612428 w. 34, fax. 059 8612164
REGON: 77097976600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nwl.pl; http://bip.nwl.pl.
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie świetlicy w Garczegorzu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenia, a odpowiednio również montaż, instalacja i uruchomienie, sprzętu do świetlicy w Garczegorzu w Gminie Nowa Wieś Lęborska. 1. Meble: 1.1. Stoły konferencyjne: 20 szt.(90x180 cm) - 6 osobowe 1.2. Krzesła: 120 szt. 1.3. Meble kuchenne: 1 komplet. 2. Sprzęt audio-video: 2.1. Telewizor: Plazmowy - 1 szt. 2.2. Zestaw kina domowego 2.2.1. Odtwarzacz multimedialny - 1 szt. 2.2.2. Wzmacniacz - 1 szt. 2.2.3. System głośników 4.0. lub 3.1. - 1 kpl. 3. Sprzęt AGD: 3.1. Kuchenka elektryczno - gazowa - 1 szt. Poszczególne elementy muszą być ze sobą kompatybilne i współpracować ze sobą pod względem celu któremu mają służyć. Wszystkie elementy przedmiotu dostawy muszą być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania przez Sanepid, muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty dopuszczające je do stosowania. Nie mogą zawierać elementów, które mogłyby stanowić zagrożenie dla zdrowia i życia użytkowników. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy i wolny od obciążeń prawami osób trzecich. Wyposażenie powinno zapewnić funkcjonalność i standard oraz tworzyć jednolitą stylistyczną całość, estetyczny wygląd wnętrza odpowiadającego jego charakterowi i funkcji. Wymagany okres gwarancji: minimum 36 miesięcy. Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny w dniu odbioru przedmiotu dostawy. Dokument ten winien określać warunki serwisowania gwarancyjnego, pogwarancyjnego, wykaz punktów serwisowych, okres gwarancji, terminy usunięcia stwierdzonych wad i usterek a także wskazywać całość świadczeń gwaranta na rzecz Zamawiającego. Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem zamówienia. UWAGA W czasie montażu mebli może zaistnieć konieczność zmniejszenie bądź zwiększenia ich wymiarów o maksymalnie 10%. Ewentualne zmiany zakresów w tej granicy nie będą skutkowały zmianą ceny ryczałtowej oferty. Wykonawca nie może żądać zwiększenia bądź zmniejszenia zakresu prac. Pełen opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ. Zamawiający zastrzega, że wszystkie fotografie, ilustracje i rysunki stanowa wyłącznie wartość poglądową i mają służyć do opisania rezultatu jaki Zamawiający chce osiągnąć. Wykonawca ma obowiązek zrealizować dostawę wraz z rozmieszczeniem, instalacją i montażem. Zamawiający zastrzega że, wszystkie nazwy własne znajdujące się w niniejszym opracowaniu są poglądowe i należy przyjąć, że Zamawiający dopuszcza wszystkie rozwiązania równoważne. Sprzęt oferowany przez Wykonawcę musi posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002r. (Dz. U. Nr 6 z dnia 22 stycznia 2003r. poz.69) w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z dnia 22 stycznia 2003 r.): § 9 ust. 2, sprzęty z których korzystają osoby pozostające pod opieką szkoły lub placówki dostosowuje się do wymagań ergonomii, a w myśl ust.3 szkoły i placówki nabywają wyposażenie posiadające odpowiednie atesty i certyfikaty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nwl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI ORAZ WYPOSAŻENIA SIEDZIBY NADLEŚNICTWA MIASTKO Etap III
Dodano: 2016-07-26 - DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI ORAZ WYPOSAŻENIA SIEDZIBY NADLEŚNICTWA MIASTKO Etap II
Dodano: 2016-03-29 - CRZP/18/2016/AEZ/ Dostawa mebli biurowych na potrzeby AMG -1
Dodano: 2016-03-24 - DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI ORAZ WYPOSAŻENIA SIEDZIBY NADLEŚNICTWA MIASTKO Etap I
Dodano: 2016-02-12 - Dostawa wyposażenia dla Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej (zad.13449).
Dodano: 2016-01-19 - CTM/BZ/ZZ/131/15.Dostawa i montaż mebli.
Dodano: 2015-12-04 - CRZP/73/2015/AEZ/ Dostawa mebli biurowych na potrzeby AMG
Dodano: 2015-10-30 - CTM/BZ/ZZ/115/15 dostawa mebli biurowych dla Biura Zapewnienia Zasobów
Dodano: 2015-10-27 - Dostawa regałów magazynowych dla GOM Czarne.
Dodano: 2015-09-11 - CRZP/57/2015/AEZ/ Dostawa wraz z montażem mebli na potrzeby SDM 3 i 4
Dodano: 2015-08-13